Thursday, August 30, 2012

En vellykket Dating-profil

Denne dating profilen ble testet på en online dating agency, og oppnådd en 40% respons rate fra jentene vise profilen. Et fotografi ble ikke inkludert i profilen. En 40% av svar fra profilen din virkelig er utrolig når du arbeider med online dating byråer, og særlig der et bilde ikke er sendt! Etter min mening trenger du kunnskap for å opprette en profil som fungerer og gir deg svar, som kan komme fra erfaring, som i mitt tilfelle, eller fra å få tips fra artikler som dette. Det er verdt tiden og innsatsen for å opprette en god profil, fordi ellers du sløse din tid, og muligens pengene dine, på online dating sites!


Dating profilen er som følger:


Tag line: "Er det tid du fant en mann av mysterium?"


Beskrivelsen: "med interesser i kampsport, dans, spille klarinett og flying, du kunne gjøre verre enn å bli kjent med denne software engineer! Kule, Wheatley hadde og sofistikert er det watch. Kalt som det neste Johnny engelske, er... James Bond av hans venner, du er sikker på ikke å gå langt feil ved å klikke gjennom masse annonser å sende ham en melding! Vær rask, fordi han er sikker på å bli klikket snart av millioner av kvinner her!"


La oss analysere profilen i detalj:


1. Tag line er det første folk ser på denne bestemt datingside. Du vil få dem til å klikke seg gjennom og vise profilen. Det er sannsynligvis mer vellykket tag linjer enn dette, men du vil at din å tie i godt med profilen hvis mulig. Det er en liten som søkemotorer. Hvis du søker etter informasjon, og klikke seg gjennom til en side som ikke inneholder nyttig informasjon for deg, hva gjorde du gjøre? Du ledes rett til tilbakeknappen i nettleseren din! Dette er hva du ikke vil at leserne profilen å gjøre, hvis du kan hjelpe den.


2. Merk at jeg ikke har brukt ordet "Jeg" i dating profilen. I stedet, jeg snakker om meg selv i det tredje personen, og jeg har brukt ordet "du" en stor håndtere mer enn vil bli sett i gjennomsnittlig profilen. Hvem er en person du er mest interessert i? Det er deg. Hvis du kan faktor ordet "du" i profilen din, det vil hjelpe. Leseren spør spørsmålet "Hva er det for meg?" Dette gjør også profilen mer uvanlig.


3. Den dating profilen er kort, irritabel og to-the-point. Ingen kommer til å lese et essay, men interessant du tror du er! Men hvis du kan gjøre din profil overbevisende lese, er det OK å gjøre det lengre. Det er store forskjeller i oppfatning her, men min personlige oppfatning er at du ikke må avsløre for mye om deg selv i profilen. Hvis profilen inneholder alle det er å vite om deg, hva ville være punktet i noen sender deg en melding for å lære mer?


4. Jeg har oppført noen interesser som jenter vil spesielt finne interessant. Med hilsen kampsport er attraksjonen åpenbare. Jenter liker å vite deres mann kan ta vare på seg selv! Dernest, dans. Nok av jenter virkelig liker for å danse, men det er en ferdighet som mange menn ikke rive opp mot til å prøve, eller selv innrømmer. Jeg faktisk spiller en rekke musikkinstrumenter, inkludert tastatur, saksofon og trommer, men jeg tror klarinett har mest romantiske og varmeste lyden av alle disse instrumenter. Masse folk i min posisjon valgt å skrive om saksofon på dette punktet. Til slutt, hva jente kunne motstå en dato med en pilot? Jeg ikke har faktisk uttalt at jeg er en pilot, selv om jeg er en trainee-pilot faktisk, men jeg kunne like godt være liker reiser mye, som vil også være svært attraktive.


5. Mange jenter er ikke interessert i nerdete Programvareingeniører, men jeg har skrevet om mine hobbyer som viser jeg en godt avrundet personen som har andre interesser i tillegg til programmering. Programvareingeniører også trekke i en respektabel sum penger. Jenter er delvis ute etter noen som er sikret finansielt, og dette går noen måte å viser at dette er tilfelle. Endelig, ved å skrive om noe som ikke kan appellere til jenter så mye, jeg har gitt noen tro dating profilen, og egentlig har antydet at jeg forteller sannheten i den.


6. Jeg har lagt noen humor til dating profilen. I tilfelle du ikke vet, er Johnny engelsk en film for falsk av James Bond, der hovedpersonen, spilt av Rowan Atkinson er en fullstendig idiot! Delen om å klikke gjennom masse annonser er spesifikk for en UK dating agency der du kan velge ikke å betale for tjenesten hvis i stedet du vise reklame eposter at de sender deg, og besøke nettsteder som annonseres. Du tjene kreditter ved å gjøre dette, og når du har nok kreditt, kan du sende noen en melding. Trolig er den mest etterspurte egenskap i personlig annonser en god sans for humor.


7. Jeg er heldig å være en dyktig skribent. Det finnes ingen stavefeil eller problemer med grammatikk som jeg er klar over i dating profilen ovenfor. Hvis du ikke er veldig god til å skrive, kan du ganske enkelt se etter disse ved å skrive din profil i Word for Windows, og kontrollere stavemåte og grammatikk. Enda bedre, ville være å ha noen som er gode på skrive titt over profilen for deg!


Du har å tenke som en annonsør, men du må også prøver å male et ærlig bilde av deg selv og din profil bør være en blanding av disse to elementer. Tror det som gjør du attraktive; kanskje Spør dine venner; og deretter skrive om det! Sett i noen av elementene som jeg har brukt, for eksempel humor, og du er sikker på å få resultater!

No comments:

Post a Comment