Wednesday, November 16, 2011

Har du blitt avvist det siste?

Dette er en av våre største frykt når ber noen ut. Du synes noen på jobb eller butikken du besøker? At har vi alle vært der før. Vi lyst på at noen men ennå vi ikke synes å ha mot til å gå til dem og spørre dem ut. hvorfor? Jeg er sikker på at du har hørt ordet "Avvisning".


Avslag er et emne ikke langt fra våre sinn når vi ønsker å stille ut dette sexy kvinne eller mann. Når vi opplever avvisning vi er fratatt vår selvtillit vi føler lite, verdiløs og de fleste av alle usikre. Faktum er, blir avvist vondt uansett hvem vi er, vi alle har opplevd det noen stadium i livet vårt.


Måten vi behandler avslag er helt avhengige av vår personlighet, hvordan vi ble brakt opp vår første relasjoner med motsatt kjønn osv..


Ikke så lenge siden da jeg jobbet på gjestfriheten industri jeg virkelig fancied dette en bestemt jente. Hun ga meg alle høyre skiltene at hun føler det samme. Jeg virkelig har ikke mot til å be henne ut ansikt til ansikt som jeg trodde hun var ute av min league. Ikke misforstå jeg ikke er en stygg leter balanse, men jeg kunne ikke finne rett tid. Til slutt når jeg gjorde gjorde ikke jeg en total dåre ut av meg.


Så viste det seg, var hun gift. Jeg tenkte noen bare knust hjertet mitt eller tore dem ut av sted. Måten hun sa det med et smil hun børstet meg aside.and å være i et offentlig hjalp ikke heller. Jeg kunne føle mitt ansikt alle røde som vanlig. Etter at jeg følte meg litt urolig rundt henne hver gang jeg visste hvordan å oppføre seg rundt henne. Jeg tror hun kunne fornemme det.


Så å være i dyreriket vi kan ikke være attraktivt for alle, og være likt med det motsatte kjønnet.Aldri føler skamme seg hvis du er avvist, flytte på.Avvisning kan komme i mange former fra en partner utro, ringer av en relasjon, og det kan komme i liten former en dato for eksempel hvem bestemmer Nei for å slå opp som forteller deg at de ikke ønsker å ta ting videre eller kanskje de var ikke interessert i deg etter alle.Hvis du er på mottakersiden av et avslag, holde ting i perspektiv av knyttet til mange aspekter av livet ditt.


Når et avslag skjer vi er vondt våre sinn starte be om hvorfor? Hva er galt med meg, er det måten jeg ser, håret mitt, min form eller kanskje min personlighet. Du spør deg selv er det måten du handlet som forårsaket avvisningen? Det er ting du bør prøve å unngå.


Frykt for avvisning er et problem vi alle står overfor eller har møtt i livet vårt. Det stopper oss nærmer seg personen som vi virkelig liker. Avslag er forbannelsen, tillit er kur.Vei å fastsette avslag er å balansere med tillitskaping aktiviteter i våre liv tenke på positive tanker og blokkere alle negative du kan ha. Hvis du tenke positivt vil du føle deg frisk og trygg. For å være nøyaktig, jo mer sikker du er, jo bedre du vil kunne takle enkelte former for avvisning. Du vil kunne skuldertrekning av eventuelle skuffelser med tillit og ser frem til positive.


Dessverre har jeg ikke alle svarene til denne komplekse del av våre liv.Jeg er i stand selv om å fortelle deg, for å være sterk, være positivt, lære om deg selv, bli kjent dine svakheter og være trygg.I gang vil du kunne pensel avvisning til side og flytte sammen i livet ditt med et smil fordi du vet at det er noen der ute for deg.

No comments:

Post a Comment