Monday, November 14, 2011

10 Må ha Online Dating Tips

Har du noen gang tenkt på å møte folk på nettet? I så fall kan det bli mye moro å møte folk på nettet. Online dating har gitt oss muligheten fra vår komfort av våre egne hjem for å søke etter som noen.La sunn fornuft råde når du søker på nettet og ikke la dine instinkter minske når du foretar din beslutning. Vennligst se dating tipsene nedenfor som vil gjøre søket trygge, en masse moro og viktigst vellykket.


* Dating tips # 1


Mest vanlige formen av introduksjon ville være å si"tillater meg å presentere meg selv" jeg bruker dette selv, det hjelper for å bryte isen og det er høflig ennå trygg.


Har du noen gang prøvd å introdusere deg selv i en nattklubb eller en stolpe? Jeg er sikker på at du har. Gjør du si "Hei jeg heter"... min telefonnummer og min adresse er slik og slik... Nei trodde jeg ikke. Når du introdusere deg selv på http://Iwantudating.com, vennligst bruk sunn fornuft og ikke avslører noen personlige opplysninger om deg selv. Dette er en flott ting om online dating.Ta så mye tid som du trenger i å bli kjent noen før de blir behagelig inne avslørende alle det er å vite om deg. Sørg derfor for at du ikke blir presset.


* Dating Tips # 2


Ikke lyve om deg selv på profilen din. Folk vil til slutt finne ut du har dem på.


* Dating Tips # 3


Ta deg tid til å fullføre hele profilen på registreringsskjemaet - ubesvarte spørsmål sier du ikke kunne brydd eller er du skjule noe. Prøv og fyll ut skjemaet så mye som mulig å la potensielle kontakt vite virkelige deg.


* Dating Tips # 4


Har du hørt av frasen "Ærlighet er den beste politikken" Jeg er sikker på at du har.Ærlighet er beundret ennå uærlighet blir respektløse.Fortelle folk om du sender den egentlige intensjon, og det bør være den riktige banen til vellykket dating. Alltid huske at du må bruke sunn fornuft og dommen.Jeg vet det ikke er lett å dømme som du kontakter på den andre siden så vennligst vurdere som du er å være ærlig med.


* Dating tips # 5


Nå her er god dating råd. Legge til en hyggelig foto.Et bilde av deg. Smilende fotografi. Et smilende bilde opp Lukk. Et siste smilende bilde opp lukke! Kontroller at bildene er siste fortrinnsvis mindre enn 6 måneder gammel) og at du er fornøyd. Medlemmer med bilder er sannsynlig å få opp til 9 ganger mer svar enn medlemmer uten noen photo-bilde som er knyttet til deres profil.


* Dating Tips # 6


Ikke snakke eller skryter din ex. Det er ingenting mer av en sving av for folk å høre om din forrige relasjoner.I stedet fokusere på hva du allerede har.Siste er ofte best glemt.


* Dating Tips # 7


Alltid prøve og svar til folk er meldinger og svar i rimelig tid, ikke uker senere. Hvis du er alvorlig om dating, er du seriøs om å svare. De har tatt deg tid til å snakke eller skrive til deg, og de kan være veldig hyggelig.


* Dating Tips # 8


Har det noen gang skjedd hvor du snakker med en fremmed og du lurer på hvordan de ser ut? Våre Hjerner har en tendens til å opprette en avbildning i vårt sinn av hva noen kan se ut.Det er bare vår naturlige instinkt for å gjøre dette.Hvis du noen gang møte eller møtte personen de ikke ser noe som du hadde i tankene dine? Er jeg rett? selvfølgelig. Dessverre er ingen av oss synsk så foreslår jeg at du du ber om et bilde, og du kan føle seg mer komfortable med hvem du sender.


* Dating Tips # 9


Alltid og mener jeg alltid møte din dato på et felles sted i løpet av dagen som begge av du er komfortabel med.Alltid anbefaler en venn eller slektning av hvor du kommer og lar et kontaktnummer. Ikke la noen drinker uovervåket.Dessverre og det må sies at vi lever i grusom og syk verden. Behage Hvis du har en alkoholholdig drikk, så kan du drikke moderat.


* Dating tips # 10


Være Realistic.Most eventyrverden historier ikke har en lykkelig slutt.Hvis de lyd passer perfekt, betyr det ikke nødvendigvis sende bryllup invitasjoner ut ennå. Hvis denne datoen ikke virker gjør ikke bekymre deg det ikke vil være sist første dato.Hvis det ikke føre til en neste dato kan du pakke kofferten, og gå videre til neste potensiell kandidat på listen.Ikke bli satt.


Husk det er masse fisk i havet. Sørg derfor for at du velger klokt.

No comments:

Post a Comment