Monday, March 5, 2012

Hurtig Dating

Speed dating er et relativt nytt konsept til dating. Ideen er at du går til et sted som har 5-30 personer av hvert kjønn, og du har en begrenset mengde tid til å snakke til hver person av motsatt kjønn. Du har å gjøre en snapin-beslutning som til om du ønsker å se den personen igjen og fylles intensjoner i et skjema som du bære med deg. Enten på slutten av kvelden eller etter hendelsen er over, noen du vil se på nytt, og som ønsker å se deg igjen (en "gjensidig match") får kontaktdetaljene til den andre personen, og det er deretter opp til de to av dere til å ordne noe annet. Her er mitt forslag:


Når du går til en speed dating hendelse, kan du prøve og kle smart, men ikke gå over. Skjorte og slips eller en fin smart kjole eller to-brikke bør gjøre.


Sjansene er, du vil være veldig nervøs! Mange speed dating organisasjoner hjelpe deg med dette ved å ta pengene dine av deg før du delta, slik at hvis du ikke delta økten, du har kastet bort pengene dine! Alvorlig, selv om du vil være nervøs til å begynne med, du skal slå seg ned etter de første par "datoene". Jeg var trolig den verste posen nerver tenkelig før min første gang!


Innse at du ikke trenger å "vellykket". Det finnes ulike definisjoner til suksess. Desto mer erfaring du får, bedre suksessen rate in terms of getting partnere du vil ha i fremtiden som du finne ut hva som fungerer og hva som ikke fungerer. Hvis du ikke klarer å generere noen interesse, det spiller ingen rolle; bare tenke på hvordan det gikk natten, og prøv å visualisere hvor du kan ha kommet. Du har blitt mer erfaring, som i seg selv er en suksess.


Prøv å be interessante spørsmål. Trenger du vet hva de gjør for en lever på dette stadiet? Sjansene er, hvis du spør det spørsmålet, enten de er ikke glade om deres arbeid i det hele tatt, og som vil dempe din egen entusiasme, eller de vil begynne å rasle av på hvor gode jobben er forlate øynene Vinduer! For eksempel spurt en jente som jeg øke datert en gang "Elefanter eller apekatter?" Det var et veldig uvanlig spørsmål, og jenta har stuck i mitt sinn, mens de andre har tailed.


Kontroller at du er klar over ditt kroppsspråk og den andre personen, og prøv å flørte! Noen få minutter er ikke normalt lang nok før du komfortabelt kan berører noen andre enn med et håndtrykk eller et kyss på kinnet, men så tid er så kort, kan du prøve som. Jeg skal skrive en fremtidig artikkelen om makt av touch mens dating, så se opp for det!


En av de viktigste punktene som jeg har funnet er at når du bare har en kort periode med hver person, hvis du får på virkelig godt med noen i de første minuttene, prøver å snakke med dem igjen pauser, og etter hastigheten dating er. Kanskje din dato haket "Nei"-boksen i skjemaet? Husk, du trenger ikke å ha haket Ja på skjemaet for å utveksle telefonnumre; Du kan både velge å gjøre det på natten!


Hvis du er ganske ny på spillet, og enkelte personer synes å være mer vellykket enn du, kan du observere dem! Se og lytte til hvordan de samhandler med andre mennesker. Disse menneskene er sannsynligvis bare sikrere enn du er, og dette er hvor hurtig stevnemøte øker din tillit, fordi du kan se hva de gjør som fungerer.


Hvis du ikke er særlig flink til Småprat, en liten alkohol kan bidra til å løsne på tungen, men gå ikke over! Et nederlandsk mot er bra, men du vil ikke kommer over som svært attraktive Hvis du starter slurring din tale!


Også, hvis noen forteller deg de har vært før og hadde 15 kamper ut av 20, du trenger ikke å tro dem! Det er veldig lett for folk å lyve eller overdrive. Ikke la folk forteller du denne historien sette deg!


Til slutt, må du være oppmerksom på at lyver ting kan selv gå så langt som noen deltar natten når de allerede har en kjæreste eller kjæreste, eller selv mann eller kone. Noen mennesker gå for å ha det gøy; noen mennesker kan har mer skummel motiver. Vær på vakt, og være klar, spesielt hvis du er en jente.


Jeg vil bare kort snakke om min egen erfaring med Hurtig Stevnemøte. Jeg hadde vært ute av den dating spillet i noen tid etter et tidligere forhold. Jeg har vært til tre netter på Hurtig Stevnemøte, og i hvert tilfelle var det tjue jenter som jeg fikk muligheten til å chatte med. Jeg fikk ingen forekomster i den første økten, en i andre, og en i tredjepart; Selv om jeg gikk på datoer med dem, var disse menneskene ikke riktig for meg. Jeg hadde mye moro, skjønt, og viktigst jeg utviklet meg tillit! Husk at selvtillit kommer fra gjør.

No comments:

Post a Comment