Saturday, March 10, 2012

Redd for Dating kvinner som er "Ut av Liganavn"

For noen år siden, da jeg trodde fortsatt på dating, gikk jeg på dato med en kvinne som jeg hadde klart å opprette dette ga med. Jeg gjenkjenner ikke signaler på tiden, men jeg hadde vært fungerende på en slem/morsom måte rundt henne, og hun var tiltrukket til meg. Til slutt bestemte jeg meg å be henne om hennes (en annen feil, men hun var så tiltrukket det ikke gjorde saken), og hun ble enige om å gå ut.


Når hun kom til døren, hun så stor, og jeg trodde jeg var i for et godt tidspunkt (ved dating standarder). Men, jeg oppga til den "hyggelig fyr/wuss" og hun fikk ikke mannen hun trodde at hun var å komme. Unødvendig å si endte det med en peck på kinnet og unreturned telefonsamtaler. Det var imidlertid noe veldig interessant som kom ut av denne erfaringen har noe som lærte meg en verdifull lærdom for dating, og som jeg var bedre å ikke se henne.


Du ser, under middag samtalen (Ja, jeg tok henne til middag--jeg var ganske dum da) vi fikk til å snakke om dating og forskjellige folk vi visste. Hvordan hun beskrev var hver person utrolig avslørende--de var en "ut av hennes league" eller hun var "ut av sine ligaen." Hun hadde en personlig kaste-systemet og sette seg selv squarely i midten--tegn på en middelmådige selvbilde bildet.


Siden hun var det med meg, hun åpenbart sette meg "i samme liga som henne," som var squarely i midten. Nå siden jeg ikke ser på verden i form av "ligaer" (jeg viser det i form av utfall), hvis vi hadde gått lengre, ville våre synspunkter har kollidert. Vise verden i form av leagues er ikke en god vei å gå. Folk som tror på denne måten er opptatt av hva andre tror av dem, og hvordan andre utføre forhold til dem i stedet for å være opptatt av sin egen personlige mål og resultater. De blir ofte best av det verste, la andre personer standarder og tro styre hva de får ut av livet. Dette gjelder ikke bare i dating, men i alle slags aspekter av livet.


Mange fyrene instinktivt gjøre dette når det gjelder dating, eller som jeg lære hva de skal gjøre, tiltrekke kvinner. De sier, "Hun er ut av min league" reduseres sitt eget selvbilde bildet, i stedet for å si: "Jeg vet hvordan du oppretter attraksjon, kanskje jeg vil tillate henne å oppleve med meg hva hun kan ikke med andre menn."


Dette er resultat orientert tenkning, resultatet av en sterk selvbilde bildet støttet av resultater fra å handle med god informasjon, det vil si kompetanse. Det er ikke selv en tanke "ligaer" eller "nivåer" eller noen andre slike Begrensende faktorer. Det er bare resultater, med troen på at resultatene som kan oppnås bare ved å takle en ferdighet. Nå, er ikke det mye mer moro adn frigjørende enn tenkning i form av dating og denne dum virksomheten om "ligaer"?


Dette er alle vellykkede mennesker har troen, uansett hva området de velger å lykkes i, ikke bare dating. Hvis du befinner deg tenkning i form av ligaer eller nivåer, bør du erstatte med resultater orientert tenkning. Du vil umiddelbart begynne å få flere resultater, og selv bildet vil umiddelbart styrke fordi du ikke gir en flip hva andre synes om deg.

No comments:

Post a Comment