Saturday, March 31, 2012

Menns Dating Online e-Tips!

Kjære venn,


Har du vært dating online og er frustrert med dårlig svar på din e-post? Eller enda verre, kvinner ikke svare på din første e-post i det hele tatt? Dette er nok til å gjøre du gi opp er det ikke? Spesielt hvis du er nylig skilt, må du dele opp og enkelt. Jeg kjenner følelsen, og har vært der og følte smerte.


Vel, har jeg gode nyheter for deg fordi du i denne artikkelen jeg gir bort svært verdifull informasjon gratis. Hvis du følger trinnene jeg om du vil disponere, vil du ha mye suksess med online dating. Disse online dating tips vil tredoble din reaksjon og datoer på Internett dating nettsteder. La oss ta en titt på dem. Disse tipsene er spesifikke for først kontaktpersonens e-post.


E-post tips #One


Du må oppgi i begynnelsen av din e-post som hennes profil skiller seg ut. F.eks "Hi Angel64, jeg er Mick og jeg skriver som du lyd interessant for meg og profilen din skiller seg ut fra de andre." Deretter nevne noen få setninger av det du liked…without gushing eller suge opp selvfølgelig. Dette vil åpenbart kan du damen og opprette sin egen interesse i deg. Hun vil føler spesiell og med rette, slik som du har valgt å kontakte henne. Hun er den heldige å få din oppmerksomhet.


E-post tips #Two


Husk å nevne og lightheartedly rote det gøy på noe i hennes profil. F.eks 'liker du virkelig Neil Diamond og ABBA?':-] [bare tuller] alltid sette en smiley, eller [bare tuller] i hakeparenteser, for ikke å fornærme. Dette sier du er lekne og ikke en myk fyr som er redd for å ha moro. Hun vil sette pris på din innsats.


E-post tips #Four


Nevne noe spesielt i hennes profil som du fant interessant. F.eks "Så du jobbet i London i 12 måneder, jeg var der for to years…when var du der?" Dette viser seg å henne du har lest hennes profil i detalj og har noe til felles. Dette oppretter repore og hennes interesse umiddelbart.


E-post Tips #Five


Spør noe av interesse om henne. F.eks ' du sa du danse gjør leksjoner, hva style…is det salsa? Hvor ofte får du til dance…Jeg liker klubben ned på øst esplanade på fredag kveld. De har et flott Latin band og gratis leksjoner fra 7 pm til 8 pm.'


Dette gir henne et spesifikt spørsmål å svare på. Unngå spørsmål som er dagligdagse og vanlige som, "Hva er din favoritt farge?" Hakke noe hun er nevnt på hennes profil og spør henne detaljer på dette...


E-post Tips #Six


Disse tipsene er i rekkefølge. Fullfør opp og holde det kort. Fire eller fem avsnitt er nok. Ikke gå om deg selv og søle den tøff nok til henne. Avslutt med en linje som sier noe sånt...
"Hvorfor ikke vi chatte på telefonen for en stund og bli kjent med hverandre. Det sparer e-post tid skrive lang... Her er mitt nummer, Mick 02 47476534. Jeg er hjem etter at 6,30 og du vil fange meg i noen tid. Eller her er min mobiltelefon # 098975643.


Ser frem til på svaret...


Ta vare Angel64


Mick.'


Der har du det. Disse er svært nyttige og verdifulle tips som vil spare deg tid, penger og heartache… Du vil definitivt få tre ganger svar og datoer ved å bruke disse tipsene!
Lykke til.


Alt godt.
Hilsen
Mick Jones.

No comments:

Post a Comment