Thursday, September 13, 2012

Online blomst bekymringer

La meg sette det rett for ikke å bli absorbert av antall ubrukelig ord :-) Det har vært mange artikler og anbefalinger for valg av riktig butikken. Denne teksten dekker punktene som ingen har understreket.


1 En grunn-butikker.


Tro meg, i det voksende markedet for blomster, en blomsterhandler, bør være minst oppfinnsomme imøtekomme kundenes behov. Hva vi står overfor her på området i x-SOVJET? Vi oppgir at vi nå vanskelig områder og det er sant. Vi har vært å nå dem i minst 5 år + du tror ikke at dette skulle bli en vanlig ting her. Du vil være helt rett hvis du tror denne måten. Vi kan nå vanskelig og urbane områder av Russland, FSU - dette er peculiarities av markedet, men vi kan gjøre mye mer. Med relativt stabil økonomiske situasjonen og såkalte veksten vi kan, og foreslår at mer service og bedre kvalitet. Faktisk holde vi sliter for variasjonen og skjønnhet :-)


Så hvis en butikk sier det bare tingen-vi leverer til alle steder i Russland, FSU"som bare eller viktigste grunn for bestilling - tro"de er utdaterte"


2 Ett alternativ butikker.


Etter det forrige abstrakt jeg kan anbefale for å "være oppfinnsom" spørre mer og Vær selektiv. Russiske floral skolen er å utvikle dag etter dag. Profesjonelle er klar til å foreslå ordninger som ikke bare enkle roser i kunstig pakking men mer eksklusive floral fungerer. Det er en løsning for selektiv kunder selv for vanskelig destinasjoner.


Så hvis du ser begrenset ordninger forslag med noen blandet buketter - tro "de endelig leverer en bukett som vil se annerledes, inneholder ulike blomster (såkalte blandet blomsterbukett erfarne - hva er dette?) og av hvilken som helst farge som er igjen på lager i lokale blomsterhandler) – de er inconcrete fordi de arbeider på uttrykk foreslått av andre.


3 En bukett butikker.


De fleste av Blomsterbutikker gjøre aldri noen site oppdateringer foreslå nye ordninger for levering. Så har du liten sjanser til å sende noe nytt, hvis du er en ordinær kunde.


Tid til å tenke "Hvis jeg endelig bestille med dem, og de gir meg en rabatt (som de fleste av Blomsterbutikker virkelig angi rabatter) hva ville jeg gjøre med rabatt hvis jeg ikke har noe nytt å bestille?" – de er stillestående


4 Ett alternativ


Ikke vær redd for å bestille annerledes enn roser ordningen. Tro meg en fin blomster blanding med liljer og gerberas, andre blomster med natural arrangement, floral tilbehør osv blir mye ønsket som for kreativitet som lett kan konkurrere med vakre helse på ikke-ordnet roser. Dessuten tror at de fleste butikker foreslå "dusin røde roser" av middels lengde som vanligvis ikke er angitt i beskrivelsen. Den røde fargen som også kan være kalt "puple, vinøse etc" så, alltid huske på at det er alltid et alternativ til roser bestilling som krever å kontakte ledelsen, sjekke "lengden, fargen og roser leverandør - for eksempel nederlandsk eller Ecuador" det er ikke rart at de fleste butikker levere Ecuador roser til pris på nederlandsk.


5 Samme dag levering propaganda.


La meg forklare dette, bare få USA og internasjonale nettverk avtale direkte med lokale Blomsterbutikker i mål-byer. For å være ærlig utvikle bare få store butikker sine nettverk å etablere direkte kontrakt partnerskap på steder. Så, tro bare at det er minst 2 men vanligvis 3-4 mediators mellom deg og mottakeren. Dette sikkert bør føre til forsinkelser, og noen ganger forvirring. Det er derfor de fleste pf butikker kan ikke si klart om ordren er levert som informasjonen kan være tapt ved overføring av fra mellommann til megler. Dette kan bli fritatt for de anerkjente Blomsterforretninger som holde kjemper for prisen redusere og utvikle direkte partnerskap-nettverket. Men de fleste butikker er bare lat til å gjøre det, de holder på annonsering "fange" uvitende kunder og at de er lokale Blomsterbutikker nettverk mens de ikke er. Jeg holder finne våre blomsterdekorasjoner på ulike steder til priser for to ganger mer enn vi foreslår.


Hvis du vil at navn, kan du kontakte meg direkte. Så de holde stjele bilder av blomster fra området og foreslå samme varer til høyere priser. Så, bestilling på de fleste området tror at "jeg håndtere mediators og jeg er klar til å betale double pris for gleden av å handle her"


6 Scammers, scammer, svindel, garantier?


Og dette velkjent historie med scammers og Adressebekreftelse...


Utelukkende fordi vi hadde ingenting å gjøre med det, har vi anbefalt denne tjenesten. Våre kunder fanget noen ganger med scammers er mange online. Som de fleste av dem er respektfull menn de stoler damer og prøve å lyse deres dager med blomster. Scammers gi falske
adresser, og vi må bare håndtere dette faktum. Nå tror at en-dagers butikker sier at leveringen er utføres på adressen gi av scammers og en kunde har ingen måte å kontrollere informasjonen. Som det er doble lyve, først scammer, så butikken.


Du kan spørre hva de skal gjøre? Egentlig ingenting, er dette tilfelle av omdømmet til butikken. Vi har hatt noen problemer i fortiden med noen kunder som var sikker på at adressen var gyldig. De prøvde å forsikre oss om at de hadde bestilt på adressen tidligere og leveringen var en suksess. Så, eneste for å bevise den forrige "vellykket delivery"-svindelen er vårt omdømme og antall konstant kunder. Tenk at kommersielt er det ingen fordel for butikken for å refundere pengene for ordre som er plassert på den falske adressen, dette er en hodepine de fleste av ganger. Dessuten tar Adressebekreftelse administratorer fra debug-prosessen. Så, først vi tilbringer tid, penger, innsats, ta ansvaret for å informere en kunde av falske dataene, og dette er utelukkende for å opprettholde rykte. Selvfølgelig er det mye lettere å "fullført" rekkefølgen på falske adresse og glem om den. At det minste sjekke om området viser scammers adressene for kundenes bekvemmelighet.


En morsom faktum: noen kunder velger å sende blomster, bare fordi de må adresse kontroll. Men dette er ok, så snart vi kan være til hjelp. Tillit er en verdifull ting.


Så, mens din bestilling i ukjent sted tror: "Jeg har ikke behov for noen garantier fordi det er ubrukelig, jeg klar over muligheten til å bli scammed"


7 Målretting og sunt miljø!


I konklusjonen. Det er vanskelig å avsløre påliteligheten og kvaliteten på tjenestene på et øyeblikk. Skjønt ikke overse inntrykk av at en butikk overfører skjønt Internett: hvordan ønskes, hvordan de følge deg på hele veien mellom bestiller. Dette er viktig som du skal føle deg viktigste og fremst ideen. Som du kan gjette denne ideen er ikke bare å tjene penger, men gjøre folk atskilt med små og store avstander fornøyd eller selv glad. Dette kan alltid bli lagt merke til. Hvis butikken er ambisiøse, "sunn", orientert betyr god for seg selv, og folk de arbeider for, på generell idé om kundetilfredshet deretter...Dette er din garanti for at folk som er samlet inn under bestemt merke vil behandle bestillingen som personlig ting. Dette lover levering av blomster sammen med dine følelser, følelser eller intensjoner investert.

No comments:

Post a Comment