Friday, May 25, 2012

College Pickup linjer: Hva Å si og hva som

College livet er overveldende og utfordrende. Unge voksne rett fra videregående skole kan få en smak av deres første dagen alene. De er introdusert til oppholder deg sent på kvelden, stapper for eksamener, tung drikking binges og andre som aktiviteter som tillater dem å bånd med folk på samme alder som seg selv. Aktiviteter som disse også trene dem til å utøve sine beslutningsprosesser ferdigheter mer elaborately. En er gitt sjansen til å bestemme for seg selv om han drikker for mye, eller hvis han bruker hans penger på de riktige tingene.


En av de viktigste bekymringene college livet er hekte opp med folk, og det er viktig for college menn å vite hva de må si til college jenter som faktisk fanger deres fancy. De ty til benytter college pickup linjer som gjøre det mulig for dem å tiltrekke motsatt kjønn ved hjelp av ordene. College pickup linjer, men har blitt så banal i dag og alder at kvinner som hører dem ofte kastet sine øyne i exasperation. Derfor har det blitt viktig for college menn å velge nøye college pickup linjer som de er å bruke hvis de ikke vil bli regnet som bare en annen Last lastet med foreldet college pickup linjer for å levere.


"Har jeg sett deg et sted?" er trolig den mest brukte college pickup linjen i planeten. Lukk på hæl er like banal college pickup linjen "Har du en lys?" En pickup college-linje som ofte hørt fra college menn som liker å henge ute i barene er "Kommer du hit ofte?" College pickup linjer som disse, i løpet av tid, har blitt så mye at de har en tendens til å deaktivere kvinner i stedet for å oppmuntre dem til å bli kjent bedre høyttaleren.


Hva college menn bør huske om college pickup linjer er at de forteller mye om personen som er sier høyt. College pickup linjer som "første gang jeg så deg, kunne jeg fornemme at det var en sterk emosjonell obligasjon mellom to av oss" kan høres litt falske, siden det er umulig for noen å føle det sånn for noen hvem han har nettopp sett for første gang. College pickup linje "Jeg har vært merke du rundt campus og jeg finner du attraktive. Vil du gå med meg i kveld?"er noe som kan virke for hissig for konservative college jenter for college menn å faktisk bruke. "Tror du kan danse i de skoene?" er en college pickup linje trygge nok til å si, og college pickup linjer overalt nær "Unnskyld meg, jeg ønsker ikke å tenke jeg er latterlig, eller noe, men du er den vakreste kvinnen jeg noensinne har sett. Jeg bare følte at jeg måtte fortelle deg "kan selv generere god respons fra de dirigeres til kvinner.


College pickup linjer er mer enn mange, men de må brukes med ekstra forsiktighet. Kanskje er den mest effektive college pickup linjen en kan bruke til å tiltrekke seg oppmerksomheten til en vakker college jente at som sier hva han føler seg i øyeblikket. Å være seg alle i hele er de fleste betydelig ting, og det er noe som vil til slutt lønne seg.


College er et eventyr som gjør at unge mennesker til å utvide sin horisont ved å tillate dem å oppleve alt at de skulle før de går i den virkelige verden. En del av eventyret møte med forskjellige mennesker, og å vite hva jeg skal si, og hvordan du sier det er en av de beste leksjoner college livet er i stand til å formidle til de som er heldig nok til å kunne gå gjennom erfaring.

No comments:

Post a Comment