Tuesday, January 17, 2012

5 Massiv grunner til dato Online!

"Skilt, dele opp, enkelt? Fem massiv grunner hvorfor du bør Dating Online."


Kunngjøring fem massiv grunner Hvorfor enkelt menn bør bruke online dating!


Hvordan å møte flere kvinner enn du kunne ha mulig tid til dato.


La oss se på reasons…


Massiv grunn # 1. Praktisk!


Fra komfort og personvernet ditt eget hjem kan du slappe av med en kopp te eller kaffe, og bla gjennom et utvalg av potensielle kvinner til å møte og dato!


Du kan også få en øl eller et glass vin mens du gjør den…


I stedet for sene netter i røykgrå barer og kommer hjem disappointed…and deretter kan du våkne opp smelling som et askebeger.


Jeg liker ikke usunn, røykfylt barer og drunks interesserer ikke meg. Så er det på høy thumping musikk hvor du må rope på hverandre for å bli hørt.


Hjemme og i din egen tid, kan du gå på Internett og plukke en passende profil til e-post og organisere for å møte.


Jeg elsker å gjøre dette.


Så for rent praktisk og enkel er online dating nummer én stedet for å møte kvinner!


Online dating er et viktig gjennombrudd for enkelt menn.


Du kan møte kvinner som du ellers ikke ville ha anledning til å møte noen gang!


Derfor det skaper en selv spille feltet for menn som ikke liker å prøve å trekke' [møte og forføre] kvinner i barer.


Ved å lære noen grunnleggende ferdigheter og få erfaring, kan noe menneske lykkes på nettet.


Massiv grunn # 2. Ikke å måtte ansikt avvisning av nærmer kvinner kaldt!


Dette er en stor bonus for fyrene som er nylig skilt, dele opp og har mistet sin tillit og erfaring med møte kvinner.


Det er den beste måten å lette tilbake i dating scene…


Du trenger ikke å boldly tilnærming en kvinne i det offentlige og få henne nummer for en dato.


Du gjøre det på nettet via e-post, med ingen nervøsitet å forholde seg til.


Og hvis du kontakte en profil, og hun ignorerer din email, så hva?


Du gå bare videre til et annet til du finner en å møte, lett!


Derfor er du ikke konfrontert med din frykt for å bli avvist offentlig, med online dating.


Og hvis du få ignorert eller slo tilbake, ingen vet, men du og det spiller ingen ROLLE.


Det er mange flere å velge mellom...


Og av tiden du møter, du allerede har chattet via e-post og på telefonen slik at det er ikke nødvendig å være nervøs når du møte henne for kaffe.


Massiv grunn # 3. Tillitskaping!


Du få tillit ved møte kvinner online og har suksess med seduction.


Dette er en stor fordel.


Når jeg ble skilt etter ni år jeg var nervøs nærmer kvinner og hadde lite suksess.


Når jeg hadde vært online dating seks månedene var jeg tilbake på føttene med kvinner.


Jeg nå har tro og tillit til tilnærming og møte kvinner overalt.


Jeg har også mer dyktighet til å håndtere kaldt kvinner og avvisning når det skjer.


Fordi jeg har lært at det er umulig å lykkes 100% av tiden.


Hver Nei betyr at du er nærmere til Ja.


Så hvis du ikke er å bli avvist, er du ikke i spillet!


Du må være i spillet!


Tillit du få møte og seducing kvinner online gjør det mulig å møte den perfekte damen for deg. Enten det er online eller offline. Det er å få erfaring er viktig.


Som Tony Robbins ville si, "gjentakelse er mor til dyktighet.":-]


Massiv grunn # 4. Uendelig mengde egnet kvinner!


Det virkelig er en uendelig beløpet av kvinner som er tilgjengelig online å møte.


Ved å ha et så stort basseng med enkelt kvinner å kontakte, er det ikke nødvendig å være kort av minst én dato en uke.


Det er bare en sak av organisert og bare å kontakte lokale kvinner for å få mest mulig ut av din tid.


Det vil være noe fra to til tretti-to ulike steder i din region for å bli med og sjekk ut profiler.


Det er også mange nye kvinner begynte everyday…this vil fortsette for alltid!


Så er det et must for enkelt menn å bli gode på online dating.


Du kan aldri gå tom for kvinner å kontakte. Selv om du har brukt én tjeneste kan du prøve en annen. Av tiden du har gått gjennom alle egnet profiler å møte på den andre tjenesten, vil den opprinnelige har nye aksjer! :-]


Online dating er også svært rimelig!


Massiv årsaken # 5. Enkel å finne passende partnere!


Ved å opprette dine egne vilkår og stikke til det, kan du finne noen passende så mye raskere enn frakoblet.


Det er selvfølgelig hvis de er ærlig i deres profil...


[Som noen ganger de ikke.] :-]


Dette sparer du mye tid og penger ved å ha kriterier.


For eksempel dato jeg ikke kvinner med barn.


Som er vanskelig i min alder-gruppen.


Men dating kvinner med barn vil aldri fungere for meg, så jeg må bare holde fast med min kriterier.


Jeg også dato ikke røykere lenger...


Slik at flere erfaring og tillit du får. Det mer endelige kriteriene bli.


Ved å begrense oppfyller mine kriterier jeg har noen flotte damer som er mye raskere enn hvis jeg bare hadde datert alle som ville gå med meg.


Også når du nærmer deg noen i en bar vet du ingenting om dem.


Online du få vite en rimelig før du gjør kontakt.


Dette virkelig øker dine sjanser for å møte partnere.


Jeg elsker online dating…Jeg heller mye det til stolpene som et alternativ.


Det har åpnet veien for meg å være komfortabel når jeg er enkelt. Fordi jeg vet det er mye av egnet kvinner online, og jeg skal være tilbake dating en fin dame en gang snart.


Alt godt til deg...
Hilsen
Mick Jones

No comments:

Post a Comment