Wednesday, January 18, 2012

Datingtips: Tiltrekke kvinner og gjøre dine datoer effektiv og uforglemmelig

Du er på den første datoen med en jente du har forelsket på. Håndflatene er svette, du prøver jævla vanskelig å komme opp med noe morsomt for å si, bare for å ha lang silences i samtalen. Hun blir etter en time og sier: "beklager, men det er sent. Jeg må gå hjem å mate meg hunden. " Før du kan si noe, har hun forlatt allerede.


Jeg er sikker på at ovennevnte situasjon har kommet opp i verste mareritt. Det mest avgjørende del av samhandlinger og nøkkelen til suksess med kvinner er den første datoen. Hvis du gjør det bra, vil det være lett å komme ned og skitne raskt.


De fleste fyrene gjøre noe kjedelige på den første datoen. Gå på kino sammen, sitter på en kafé, ha et dyrt middag på en restaurant - listen er uendelig. Det er lett å bruke dette til din fordel: ved å sette i en liten bit av fantasy, vil du være veien foran publikum.


Her er hvordan:


Når jeg gå ut med en kvinne, ta jeg henne på en "eventyr dato". Dette ordet har flere betydninger, så vil du se. Vi gjør noe spennende og romantiske på samme tid. Noe som gir deg som tett som det er mulig på en første dato.


La oss se et eksempel:


En venn av meg tar hans jenter på en spennende utflukt. De besøk en av de lokale sightseeing steder og ende opp på en forlatte ruinene av et slott. Da det får vanligvis mørk - bekymre deg ikke om min venn er det å klemme og gi sikkerhet for våre bare-a--litt skremt jente:)


Et annet eksempel:


Vi har en bakke i min by med et slott og noen monumenter på toppen. Det er en tunnel krysset åsen. En tunnel, som ender i en bridge. Broen er opplyst om natten gir et flott skue.


Vanligvis ta jeg min dato på en kort spasertur blant monumentene. Som det blir mørkt, går vi på en bitte liten vei nedover bakken. En vei som fører oss til et sted som bare noen få mennesker vet: toppen av tunnelen. Og det er hele byen gir en flott og romantiske syne under oss. Dette er punktet hvor jeg gå inn for det første kysset med jenta.


Tror ikke at du trenger spesielle steder eller monumenter å gå på eventyr datoer. Du kan selv gjøre dem innendørs:


Når været ikke tillater går utenfor, kan jeg gi mine jenter til lokale kjøpesenter. Vi sitter til en kafé og snakke litt. Da jeg stå opp og invitere dem til en tur rundt. Vi besøker et par butikker mens shopping noen klær for meg. Deretter vi spille bowling eller gå til den lokale bokhandel. Det er morsomt for å le av ulike kjærlighet og sex bøker for råd sammen med jenta.


Ovennevnte er bare eksempler, er det lett å komme opp med dine egne ideer. Alt du trenger er en liten bit av fantasy og å vite byen litt. Sjekk ut en lokal byen guide papir for noen eksempler eller be en venn hvem vet.


Nøkkelen med eventyr datoer er ikke i eventyret seg selv, men dele aktiviteter med jenta. Hvis du sitter til en kafé og bo der i fire timer, vil det være noe mer enn en vanlig dato. Men hvis du sitter til en kafé, så besøk andre steder også samtidig som sammen, hun vil miste sin oppfatning av tid og føler at du har kjent hverandre for en mens. I denne tilstanden er det mye lettere å gå inn for det første kysset og få ytterligere.

No comments:

Post a Comment