Tuesday, January 10, 2012

Datingtips: Du kan få typen kvinner har du alltid ønsket

Fyrene som har lavere selvtillit tillit når det gjelder kvinner som å tenke at de ikke "fortjener" å få typen kvinner de ønsker dypt inni. Vel, hvis du tilhører denne gruppen har jeg gode nyheter for deg. Bare holde lesing!


Jeg pleier å legge kvinner i 3 Kategorier: i først det er stygg eller gjennomsnittlig ser jenter. I den andre kategorien er det jenter med "supermodell" utseende. Og jeg kalt den siste kategorien, "jenter du virkelig liker". Først trenger ingen forklaring. Andre kategori endringene av tid og mote: tiden, det er jenter som er 180 cm høy, som veie 50 kg, og som har det meste blonde hår og en bestemt type ansikt. Når vi snakker om "hot girls" liker vi å snakke om jenter i denne kategorien. Men hva med tredjepart?


Har du lagt merke til at det er visse kvinner du har "ting" for? Disse jentene ikke ligner på de faktiske trenden i supermodels. I alle fall ikke i 100%. De er større eller mindre. De kan ha en større nese eller mindre lepper. De har kanskje ikke de største bryster. Men det er én ting til felles: vil du ha en "fetish" for disse jenter. En liten ting eller funksjonen på kroppen, som tiltrekker deg som en magnet.


La oss se mitt tilfelle som et eksempel. Jeg elsker kortere ut (men slank) jenter som har en meget skjør kroppen-type. Er disse jentene 180 cm høy som den nåværende trenden i supermodels tilsier? Nei jeg elsker jenter med eksotiske ansikter eller visse eksotiske funksjoner på deres ansikter. Disse jentene har en baby face som supermodels skal? nei. Jeg fremdeles liker disse jentene? selvfølgelig! Hvis jeg med en jente som dette, får jeg typen kvinner jeg ønsker? selvfølgelig!


Jeg vil dele en hemmelighet du ville like: ofte disse unike typer jenter du finner attraktive finner din type attraktive så vel! Da jeg var yngre og mindre lykkes med kvinner, jeg har lagt merke til får skilt av interesse fra disse jentene jeg hadde en ting for.


Senere jeg innså at det var noe gjort å være på denne måten: jeg svare på deres ser ut og de svarer til gruven. Så jeg snakket med mange fyrene siden da, jeg hadde til å innse at ikke jeg er alene: de fleste av gutta oppleve dette! Jeg vet ikke om det er en logisk grunn bak dette fenomenet, men det er ikke viktig i det hele tatt. Det som teller er at du kan tiltrekke type kvinner som du har en ting for jævla lett!


Jeg sier ikke du bør beherske selv fra går for supermodels. Men ikke la trender diktere hva slags jenter bør du dato og hvilken du bør ikke. Dette er typen av kvinner, som kan gi deg en masse glede og lykke.


Til slutt, hvis du ønsker å vite hvor å forføre type kvinner som du vil bruke, det er en e-bok jeg har skrevet. Det er så viktig å vite hvert trinn i prosessen seduction fra forståelse måten kvinner tenke, til å lære å være en mann som tiltrekker jenter med hans tilstedeværelse, nærmer seg kvinner den rette måten hemmeligheter for å gjøre dine datoer vellykket og effektivt, forbedre din seksuelle liv og mye, mye mer... Enten du er stygg, skallet, unge, gamle eller blakk, vil teknikker jeg underviser fungere for deg som sjarm!

No comments:

Post a Comment