Tuesday, April 3, 2012

Lei av Online Dating?

Alle som er lei av online dating? Jeg har hørt at over 40 millioner mennesker i USA alene vil logge på et online dating eller matchmaking nettsted i løpet av et år. Du skulle tro med som mange single mennesker, det ville være som å ta ender i ei tønne... Feil! Som 49 år gammel mann med en 16 år gamle sønn, har som singel vært et absolutt mareritt å si mildt. Det bare ting verre enn online dating er i-person dating. Alle fleiper side, faktum i saken er at i min alder jeg er for gammel til å gå barene og nattklubber som er fylt med menn og kvinner unge nok å være mine barn. Selv om jeg gikk ut, hva ville være punktet? Tid og modenhet (og rynker og grå hår) har gjort som ikke er et attraktivt alternativ. Jeg har et annet problem. Jeg er selvstendig næringsdrivende, og ute av meg hjem som er svært isolert. Jeg don? t engang å få kledd si påkledt opp. Videre, jeg incurably sjenert. Jeg var den som laget jenta spør meg om å danse i videregående skole og selv da du prøvde å få ut av det.


På den gode siden, har jeg ganske godt diagnostisert problemene. Internett Mani og påfølgende fødselen av online dating i begynnelsen av 1999, var som en Godsend. For meg var en no-brainer. Jeg hadde ingenting å tape, bortsett fra muligens $19.95, som kan være tilbakebetales hvis jeg var helt misfornøyd klienter. På den tiden jeg bare hadde arkivert for skilsmisse og ble skilt, så jeg begynte en av de ledende dating nettsteder. Det var veldig enkelt å delta, jeg bare fylt ut et spørreskjema om min alder, øye og hår farge, høyde, vekt, kropp type osv. På den tiden var jeg faktisk sannferdig om min alder som var 42. Også skrev jeg en profil om mine hobbyer, arbeid, interesser, og også kvalitetene jeg ønsket i en kvinne. Jeg hadde en ganske siste bilde som jeg skannet og deretter betalt penger for en 30 dagers prøveversjon. Innen minutter startet jeg bokstavelig talt mottar e-postmeldinger fra kvinner som er fylt med vennlig hilsen og interesse for å bli kjent med meg bedre. Jeg husker jeg tenkte som mine dating bekymringer ble til slutt over. Jeg var så spent jeg begynte å tenke om ekteskap, barn, hvitt plukket gjerde...og vandre hånd i hånd i solnedgangen sammen. Jeg var her venter vakker, enkelt, sexy kvinner å kontakte meg uten å forlate mitt hjem. Det var utrolig. At var første par uker uforglemmelig. Jeg fikk om ti e-poster per dag fra ellers uoppnåelig kvinner som bor innen noen få miles av mitt hjem. De var mest flattering meldingene jeg noensinne hadde sett. Noen ville snakke umiddelbart og ga sine tall, andre egentlig savnet å møte personlig den dagen! Min skilsmisse var? t selv finalen ennå!


Jeg var overveldet med alle oppmerksomhet og adoration. Jeg hadde ikke hatt så mange kvinner etter meg siden gangen jeg tilfeldigvis gikk inn på badet for jenter i klasse på skolen.


Som med de fleste av oss når lære en ny handel, gjorde jeg mange blunders underveis. For en ting, har jeg aldri holdt filer eller noen form for administrerte dating notater om alle samtaler og e-post utveksling. Jeg ville døyt ned og -navn på stykker av svinn-papir som sitter ved siden av bunke papirer på skrivebordet mitt rotete. Jeg var prøver å bare skyte fra hip og se hvordan det gikk. Å være minne utfordret ikke hjalp heller. Jeg var stadig å miste navn, tall og avtaler. Problemet var at jeg hadde for mange kvinner og ikke nok tid. Jeg var aldri typen fyr som militærbasen kvinner også, og jeg vanligvis fikk fanget hvis jeg noensinne gjorde noe verdt å bli fanget. Jeg har også en moral strek som ikke tillater meg å lyve til en person som jeg vet er stole på meg. Hva jeg har i min favør var noen salg gener som er arvet fra min far, rikelig sjarm, og jeg ryddet opp ganske bra. I begynnelsen grunnet av stigma knyttet til? lonely hearts klubber? Jeg besluttet å holde denne nye ting en hemmelig, og bare se hvis faktisk jeg kan faktisk finne ekte kjærlighet. Hvis jeg fant kjærlighet jeg kunne lage en pakt å dikte en god historie som til hvordan vi møttes, og ingen ville bli klokere.


Etter kommer av rosa skyen bestemte jeg meg for at selv så sjenert som jeg var, dette var for godt en mulighet til å passere så jeg begynte møte folk innen et par uker til å bli med. Etter å ha snakket på telefonen, gjort jeg planer med en kvinne å møte på en nærliggende kaffe huset. Jeg husker at jeg hadde sett henne bildet som var ganske attraktivt, men jeg spurte henne hva hun ville ha så jeg ikke ville trenger å se tull som jeg skrev inn i stedet. Som jeg kommer inn i kafé, jeg ser min dato ut av hjørnet av øyet sittende der venter for meg. Hun var stor! Hun så meg med en gang og umiddelbart møtt meg med en klem. Hun sa hun hadde bare delt opp med hennes kjæreste og sette på noen vekt under stress under vår samtale. Unødvendig å si var jeg litt skuffet men besluttet at kanskje resten ville være bedre. De var ikke.


En av de første ordene jeg lærte om var? kjemi?. Dette er angivelig, hva hver enkelt kvinne må føles for å fortsette i en romantisk bane. Med andre ord, hvis hun ikke føles? kjemi? innen sekunder av møte deg, er du ute av lykken. Jeg har hørt flere forskjellige definisjoner av ordet, men generelt det har ingenting å gjøre med realfag. Her er Webster? s definisjon: en sterk gjensidig attraksjon, vedlegg eller sympati.

No comments:

Post a Comment