Friday, April 27, 2012

Seduction hemmeligheter--Den mest effektive måten å tilnærming kvinner...

Her er tankegangen du bør ha Hvis du virkelig ønsker å være vellykket når det gjelder dating og møte kvinner.


Først, ta alle ting som din mor & far noensinne lærte du om hvor å spandere og dato en kvinne og gjøre den nøyaktige motsatt!


Det er ikke en hemmelighet lenger at selv om en kvinne konstant sier at alt hun ønsker er en fin søt og omsorg fyren i livet, ofte ganger de er faktisk å lyve for seg--uten dem selv innser det!


Det er sant!


Seriøst.


I filmene, ja, jenta alltid falls for hyggelig fyr, men i det virkelige liv, spesielt mer så hvis du virkelig ønsker å kunne være med så mange kvinner som mulig i din levetid - hyggelig fyr ruten ville bli du ingensteds og du ender opp med å få noe annet enn avvisninger.


Jeg skal ikke gå inn i detaljene på "Hvorfor" del av det fordi de fleste av dere har allerede vet om den.


Men hva jeg kommer til å snakke om i dag er hvorfor gjør kvinner, spesielt attraktivt som kan fungere ganske 'bitchy' og uhøflig noen ganger, og hvordan du effektivt kan plukke opp en – med letthet.


Først av alt, må du forstå at attraktive kvinner, de kommer hit på' en eller annen måte minst 10 ganger en hverdagen - konsekvent.


Nå i begynnelsen kan det synes alle glade og hyggelig med dem mottar all oppmerksomheten fra gutta, og at de kan være alle søt og høflig å dem når de er å være nærmet, men etter en stund det alle en tendens til å få ganske irriterende og irriterende - bare fordi de høre de samme OL ' linjene, howlings og perv stirrer igjen og igjen.


Nøyaktig ord fra en kvinnes munn - ikke min.


Så hva de gjør om det?


Vel i rekkefølge for dem å "spare tid', de ville da bli 'tvunget' å være mer 'til punkt' eller som vi liker å kalle det bitchy til gutta som nærme dem.


Hvorfor må de være så mener?


Bare fordi de har å.


Du ser, hvis de ikke var mener nok, som er vanligvis tykk-skinned vil ikke få poeng, og de vil holde på forfølge UNTIL hun sier nei fast.


Fornuftig?


Hvordan vet jeg dette? Vel, for å være ærlig med deg, var det bare ved en tilfeldighet.


Jeg får ikke noe av det i begynnelsen, før jeg begynte å virkelig blande med kvinner.


Noen ganger er det veldig bra å ha nære jente venner, fordi du kan lære mye fra dem.


Jeg nå begynner å se det alt fra deres perspektiv nå...


Hvordan du tilnærming en kvinne?


Nå, jeg har lagt merke til at de fleste gutta (fleste av dem faktisk), når de nærmer en kvinne, de alltid starte med å si noe sånt som "Hei det, du er nydelig, oh ved veien, mitt navn er John, hva er din? Jeg ønsker å bli kjent med deg, blå bla bla..."


Hørt om slike en linje før?


Eller sannsynligvis noe langs disse linjene?


Nå, tenke på det. Hvis du er en jente, og du får spørsmål om det samme spørsmålet om 5 - 10 ganger om dagen, tror du at det er stor sjanse for at du får uimottakelig til det?


Selvfølgelig vil du!


Og jeg gjette ikke her fordi jeg hadde en jente venn som en gang fortalte meg det samme som jeg fortelle deg nå!


Det er litt for "typiske" for dem å motta slike halt, hverdagslige 'plukke opp' linjer.


Beste ting er, vet du i stedet det de ville heller hører?


Prøv dette:


Gå opp til henne, og bare gi henne morsom ros på noe hun minst forventer å få en kompliment på (aldri kompliment hennes utseende, hun er uimottakelig til som, husker?), du kan kompliment på hennes funky hairstyle, hennes hæl, hennes store ører--noe.


Bare så lenge dens noe hun minst forventer å høre fra en fyr.


Ved hjelp av humor er alltid godt i å plukke opp kvinner.


Humor som er lagt til med en bit av spunk, sammen med en spot-on sarkastisk tone og kroppsspråk vil definitivt forsegle avtale for deg selv - og få henne interessert.


Sikkert.


Tenk på det.


Dette fungerer. :-)

No comments:

Post a Comment