Wednesday, December 28, 2011

Datingtips For menn: Når en jente ønsker du å nærme seg henne

Vandre nedover gaten, du vanligvis feiring øynene på varme damer kommer og si til deg selv: "Jeg vil gjøre henne!" Har det noen gang kommer til hjernen din at menn ikke er alene med dette? Ja, min venn, kvinner gjøre det samme!


Under hverdagen, enten du er på t-banen, vil vandre i lokale kjøpesenter og dans i din favoritt klubb jenter legge merke til og måle du på samme måte. De kan ikke si: "Jeg vil gjøre ham", men de kan være åpne for å møte deg og gå videre.


De fleste gutta leve sine hverdagen og aldri varsel når en kvinne er eyeing dem. Men hva om du nærmet seg henne? Bare Tenk på hvor mange av disse muligheter for å møte en flott jente har du mistet i fortiden! Utallige å si minst.


Her er noen eksempler. En jente som kommer foran deg som ser dypt inn i dine øyne og smiler gir deg en kvittere av interesse. Når du er på bussen og en bestemt jente opprettholder sin nærhet til deg (selv om du sitter eller står et annet sted) viser en kvittere av interesse. Kanskje kan du merke med eksterne syne at en jente er ser på deg fra tid til annen. Eller jente sitter ved siden av du løser håret, setter på noe sminke eller gjør noe for å få oppmerksomhet.


De fleste av disse kvinnene venter på deg å gjøre dine trekk! Selv om det er noen ganger bevisstløs for dem også, hvis du har tegn rett vil hun være SURE å svare deg positivt. Hvis du har mot til å møte noen fantastiske jenter på denne måten, vil jeg dele min hemmelige. Dette er en hemmelig noen forfattere er selger for helvete mye $$$ s, og hvis jeg gi det til deg, vil du måtte gjøre et løfte. Du må lover å prøve det minst én gang, ellers lukke dette vinduet og gå til Disney.com akkurat nå! Avtale?


ok. Så valgte du å bo hos meg. Ikke glem ordet! Den følgende fremgangsmåten krever baller, men det fungerer også som sjarm. I visse situasjoner når du trykket av tid, og du ser en kvinner gir deg underskriver av interesse (som de som er nevnt ovenfor), går opp til henne med et stort smil på ansiktet og sier:


„Hei. Du ser ut som noen jeg skal få vite, men jeg er i en hast akkurat nå. Likevel, jeg ønsker ikke å passere en fantastisk mulighet til å møte noen som deg. Jeg ønsker å se deg igjen på et sted der vi kunne snakke og bli kjent med hverandre."


Det er svært viktig å SMILE og komme casually og ikke-truende. Som når du bump inn en venn som du ikke har sett på lenge. Hvis du også tolket hennes kropp omgangsspråk, og hun ga deg en invitasjon til å nærme seg henne, vil hun godtar å møtes igjen. Så etter at hun gjenoppretter fra den første (positive) støt, bare be om hennes tall, deretter smil og bære på med hva du gjorde.


En ting til: gjenkjenne disse skiltene er ikke lett hvis du aldri har gjort det før. Så ikke vær redd for å øve, og ikke bli redd Hvis du bli forkastet til tider. Etter at alle jente du nærmer deg ikke selv vet du, kan hun bare avvise en fremmed, ikke ekte selv. Du skjønner, det er veldig viktig å ikke ta noe personlig.


Til slutt, hvis du er interessert i å forbedre din suksess med kvinner og lære flere tips og triks av handelen, sjekk ut e-book kalt "Alle om kvinner: The Encyclopedia Of Seduction". Det coveres hvert trinn i seduction behandle, fra a til Z. Fra å forstå hvordan kvinner tenke, til å lære å være en mann som tiltrekker jenter med hans nærvær, moduler og outs av nærmer kvinner, hemmeligheter for å gjøre dine datoer vellykket, forbedre din seksuelle liv og mye, mye mer...

No comments:

Post a Comment