Wednesday, December 21, 2011

Fyrene, gjør din Pickup linjer alltid få møtte Turn Downs?

Det er utrolig hvor mange fyrene har dette problemet!


Jeg mener, du endelig fikk mot til å gå til at vakker jente og fortelle henne en pickup linje som du trodde hørtes utrolig, og i stedet for hennes fallende hele du, hun opptrer kjølig og fjernt.


Og i utgangspunktet forteller deg å gå seg vill. Sound kjent?


Hvis den gjør det så er du en av de mange mennene som ikke har en anelse hva kvinner vil høre når de første møte en ny fyr. Og du åpenbart trenger noen coaching med din pickup linjer


Å være en rimelig attraktiv kvinne meg selv har jeg hatt erfaring med gutter som har fryktelig pickup linjer.


Jeg har hatt gutta prøver å starte en samtale med meg på supermarkedet ved (av alle ting) spør meg om hva jeg kjøper. Snakk om en råtten pickup linje!


Nå, jeg vet ikke om deg, men jeg får mer enn bare litt ubehagelig når en fremmed analyserer mine kjøp.


Dette er bare ett eksempel på mange forskjellige måter fyrene bommert prøver ut en pickup linje, eller når du prøver å få en pen jente å liker dem eller finne dem interessante.


I denne raske tempoet, high-tech verden har kvinner ikke så mye tid å bare chatte rolig som de pleide å i enklere dager.


Noen folk kanskje ikke at den andre veien, men i alle denne travle kvinner skjønner ikke hvor mange vennskap og relasjoner de har papirkurven hermetisert fordi de hadde "ikke tid".


Ja Dessverre, hvis du ikke får en kvinnes interesse i de første 30 sekundene av en pokker for en pickup linje du har ganske mye mistet henne for godt.


Hun vil avvise du fra hennes sinn som hun mener om hennes tidsplan eller planer for dagen, og ikke engang husker du noen dager senere.


Det finnes unntak til regelen selvfølgelig, men vanligvis finner du dette å være tilfelle.


Tenk hvor mange fyrene nærmer en jente som er vakkert, smart og talentfulle hver dag med morderen pickup linjer. Og forestille seg hvor mange av disse menn hun snubs og ignorerer deres beste pickup linje.


Til slutt denne jenta kommer til å bosette med bare én mann. Så hvis du ønsker å få en sjanse til å være at man har å stå bortsett fra mengden, fra alle de andre guttene som tigge for hennes telefonnummer og kaste gjennomsnittlig pickup linjer på henne.


Én måte å gjøre dette (uansett hvor nervøs du føler) er å handle trygg. Dette gjør du ved ikke fidgeting, ser henne i øyet forsiktig, casually å holde armene på sidene (uansett hva du gjør ikke kryss dem foran deg som dette prosjekter fiendtlighet).


Hvis situasjonen krever det være nyttig, og alltid være snill. Kvinner elsker fortsatt en ridderlige mann som vil åpne dører for dem eller ringe dem en dame.


Jeg ikke stråle meg hver gang en mann behandler meg på denne måten, og han har min fulle oppmerksomhet når han snakker. Uansett hva du gjør ikke bruke en pickup linje som er grov eller uhøflig i humor skjønt, så dette vil umiddelbart slå en kvinne av.


Det er ikke et spørsmål om likestilling eller kvinners lib, er det om å gjøre kvinne føler spesiell og vakre, men samtidig behandle henne med respekt og høflighet.


Inntil du kommer til å vite jente bedre er det også linjene du ikke bør krysser. En overskytende av berøre skal lagres før du har kjent henne for en stund, siden det siste du ønsker er å gjøre henne ubehagelig rundt deg.


Faktisk hvis hun føler det samme om deg som du gjør om henne, kanskje hun enten starte mer rørende på henne egen (for eksempel klemmer og holde hender) eller ikke kunne slutte å tenke på deg. Lurer du på om du liker henne eller ikke.


Neste skritt? Sette disse tipsene på pickup linjer hvis du vil bruke, og begynne å lage flere kvinner si ja til deg.

No comments:

Post a Comment