Saturday, December 31, 2011

Hvordan du skal møte 250 millioner Mates

Dating


Jeg er nå involvert i en permanent relasjon med noen jeg elsker veldig mye.


Hun er nydelig, og sannsynligvis den smarteste kvinnelige jeg noensinne har møtt.


Men før jeg møtte min kompis jeg selvfølgelig datert som alle andre; og jeg regner med at jeg sannsynligvis datert, i noen eller annen form, 100 's av kvinner. Jeg datert vakre kvinner, sexy kvinner, stygg kvinner, stinkende kvinner, stilig kvinner. prostituerte, unge kvinner, eldre kvinner, alt mulig.


Jeg gjort kjærlighet til de fleste av dem, hadde en natt stands og relasjoner som varte så lenge som 15 år. Morsom ting er at du alltid kan fortelle hvordan en dato skal slå innenfor de første ti minuttene. Det er sant nok at såkalte speed dating fungerer, fordi innenfor de første par minutter inn en dato hjernen din bestemmer seg og forteller deg:


1. WOW, er dette hva jeg har ventet på hele livet.


eller:


2. Vel, hun har en fin kropp, men for resten....


eller:


3. Fikk å bli kvitt denne ganske fort.


La oss utvide ingen 1, WOW personen litt mer.


Første gang jeg hadde en alvorlig dato var jeg 13. Hun var 15, en kvinne, og jeg var fortsatt en gutt. Hun var veldig sexy og hver fyren på min street var sjalu. Hun var Barnevakt hennes little brother på en lekeplass, og jeg var der så vel så vi begynte å snakke. Og du vet, det er snakker som er det viktigste verktøyet i min datoer. Det faktum at du kan få vite en annen person ved å snakke direkte med henne.


For å fortelle henne om dine ambisjoner, ting som interesserer deg, været, blomster, zoo, rever, det spiller ingen rolle idet lang idet du kommuniserer du vil finne ut om den andre personen. Jeg gikk på et par av blinde datoer, og de var ikke særlig bra.


Blind-datoene jeg fikk ved å svare på noen avisen annonser, og jeg tror annonser lovet mer enn de virkelige varene som leveres. Og så er det baren datoer. Etter at jeg skilt jeg tilbrakte nesten hver kveld i stolper i en periode på omtrent et år, og selvfølgelig du gjør din egen datoer.


De fleste av dem er one-night stands, men noen kan slå ut OK.


Faktisk, over tid hva jeg funnet er at du oppfyller de mest interessante datoene når du ikke er ute. Jeg ville være veldig hesitant å delta en dating praterom på nettet fordi jeg vil alltid ha denne følelsen at denne tilsynelatende gorgeous kvinne er faktisk en 68 år gammel bestemor.


Men jeg har møtt denne attraktive 34 år gamle jenta omtrent et år siden, og hun finner Internett Dating-scenen den perfekte måten å møte mennesker, gjør det hele tiden og noen ganger flyr over hele landet til å møte dem, går ut med dem på en stund, og er ikke helt fornøyd og finner en ny.


Så nå er det denne fantastiske muligheten til å finne en interessant kompis på nettet, har muligheten til å kommunisere med mer enn 500 millioner mennesker verden bred.


Lær å skille hvete fra chaf og du har funnet en ekte gullgruve.


Ta passende forholdsregler med hensyn til folk lyver og juks, tilsynelatende 40% av folk på jakt etter en kompis på nettet er gift.


Være litt kynisk, men husk at hvis ting ikke fungerer, prøver noen andre, og hvis det ikke fungerer, kan du prøve noen andre.


Nok fisk i havet, rundt 500 millioner av dem.

No comments:

Post a Comment