Tuesday, December 6, 2011

Datingtips: Å skape den perfekte atmosfæren

Hadde du noen gang vært i situasjonen der hjertet plutselig slår så fort, mister din evne til å tenke, har den plutselige tap for ord når du ser noen du beundret? At veldig moment du liksom var frosset i tid, mistet i en annen verden, en verden så fantastisk, så himmelsk? Hmm... Hvor er min beskrivelse? Ha er uansett, faktum at at veldig moment, du var helt forsvarsløs. Så forsvarsløse at noe kunne ha bare truffet du. En pil? En pil på kjærlighet? Få hva jeg mener?


OK, la meg dele med deg en opplevelse av meg, et minne om mitt college dager. Those were the days når vi ville alltid henge ut i en stor gruppe, en gruppe av både gutter og jenter, fester og ha det gøy sammen. Det var denne fin kveld vi samlet på en venns sted for et lite parti, etterfulgt av noen spill av Black Jack under senere kveld. Vi ble plassert i en stor sirkel i chatterommet fin og koselig. Sittende ved siden av meg var denne jenta, en meget vakker jente som jeg må innrømme. Men vel, det hadde aldri krysse hodet mitt av en relasjon lenger enn som en venn med henne. Det var bare ikke alle kjemi mellom oss. Så kom et ess for meg! Før jeg innser noe, kom denne jenta ved siden av meg plutselig så nær på meg. Jeg vet at hun var bare er glade og nysgjerrig på om jeg skulle få min Jack. Men på dette svært øyeblikk, kneet var på fanget mitt, skulder rett foran brystet. Vi var plutselig så nær; Jeg kunne føle vakre duften fra hennes myk silkeaktig hår. Hjertet mitt ble plutselig pounding så fort gasping for pusten. Jeg var helt på tap, for det meget øyeblikket, hun fikk meg! Som kjemi som frekvensen, som hadde aldri skjedd imellom oss plutselig bare strømmet gjennom meg så relentlessly. Tenk, om hun var å gi meg en peck på mitt kinn ut av spenning om jeg fikk en Black-Jack. Ha godt, som selvfølgelig skjedde ikke og verken fikk jeg min jack.


Får bildet nå? Dette er en svært naturlig menneskelig psykologisk reaksjon. Når en er i scenen opplever at plutselige økningen i hjertet, gjennomgår en plutselig følelsen av spenning, han gjete å bli forvirret, vite å utvikle den følelsen av smak for at noen ved siden av ham, spesielt når personen er av motsatt kjønn. En motsatt kjønn av hvem han gjør ikke har noen dårlig inntrykk. Ikke å nevne en motsatt kjønn av hvem han har et godt inntrykk av?


Ha! Jeg vet hva du har på hjertet nå. Men vel, det er ikke noe galt, hvorfor ikke? Gå til å opprette den perfekte atmosfæren; en atmosfære som ville gjøre ens hjertet slår raskere. En atmosfære som ville gjøre den plutselige kjemien av kjærlighet strømme mellom dere begge. En roller coaster ride? En hjemsøkt hus eventyr? Ha en god latter sammen etter rides? En liten fin videochatting økt over salongbord etter et spill med sin favoritt sport, tennis? Synge henne en glad sang med gitaren foran alle?


Tenk på det, du planlegger din. Ta det sakte; bygge opp som kjemi av kjærlighet mellom dere begge. Du er definitivt på rett spor.


Merk: Du er fri til å publisere denne artikkelen på nettstedet ditt, i nyhetsbrevet, i e-boken eller i andre publikasjoner, forutsatt at artikkelen er gjengitt i sin helhet, inkludert informasjon om forfatteren og alle levende nettsted link idet neden.

No comments:

Post a Comment