Saturday, July 14, 2012

Voksen Friendfinder, gode, dårlige og stygge

Først av alt, la oss definere "venn".


Vi ønsker å finne en "gammel" venn?


Massevis av nettsteder som er spesialister på å hjelpe du finne en "gammel" eksisterende venn.


Disse webområdene kalles "klassekamerater", "reunions", "offentlige registre" eller navn langs linjer for å prøve å finne bekjente fra vei tilbake, fra skolen, tjenesten eller tidligere stillinger.


Vi ønsker å finne "folk"?


Vi kan bruke "publicbackgroundcheck", "usa-people-search", "peoplefinders" typer områder for å finne folk.


Hvis imidlertid vi leter etter kjærlighet og kaller det friendship først så får ting veldig komplisert.


For ordet "vennskap" kommer Web opp med 46,100,000 svar.


Så vi bør være mer spesifikke om hva nøyaktig "venn" ordet betyr.


"en person du kjenner godt og hensyn med hengivenhet og tillit;"Han var min beste venn ved Universitetet"alliert: en kollega som gir hjelp; "han er en god alliert i kampen"; "de var venner av arbeidstakere" bekjentskap: en person som du er kjent; "Jeg har problemer med å huske navnene på alle mine bekjente"; "vi er venner av familien" tilhenger: en person som backs en politiker eller et lag osv.; "alle deres støttespillere kom ut for spillet"; "de er venner av biblioteket" medlem av religiøst samfunn av venner grunnlagt av George Fox (venner har aldri kalte seg Quakers) "wordnet.princeton.edu/perl/webwn


Vi kan selvfølgelig nå rangerer venner: gode venner, intime venner, familie venner ad infinitum. Når vi fortsetter å snakke om "venner" og "vennskap" begynne vi snart nærmer beslutningen om vi har å gjøre; vil vi bare være penpals eller vil vi møtes ansikt til ansikt på et tidspunkt i tid.


Dette bringer oss til på farligste word: DATING.


Ja, vi har nå overbevist oss at vi ønsker å date noen.


Bare på weben eller for ekte? Vi kan nå spille spill basert på det faktum at de fleste folk prøver å finne datoer på nettet er gift.


Betyr det overraske deg? Gitt anonymitet på Internett er det svært sannsynlig at hvis jeg tjukk og stygg jeg ikke ønsker å understreke dette faktum når jeg prøver å tiltrekke seg en dato, så fristelsen er veldig flott å embellish ting litt og si i min beskrivelse at jeg er "Voluptuous" og "Attraktive".


Hvem vet, i all sannsynlighet vil jeg aldri møte denne personen til allikevel, og dette er bare fantasi. Gjett hva?


Jeg har nå starte tilsvarende alvor på Internett med denne personen jeg vet ingenting om. Jeg fortelle denne personen alle mine dypeste hemmeligheter, bortsett fra det faktum at jeg er stygg og fett.


Når du gjør dette for en stund sier min "dato" at vi skal møte personlig, fordi det synes vi er virkelig er kompatibel. YEEKS! Hva nå?


Vel, du tok dette på deg selv, og du har disse alternativene:


1. Gå på en krasj diett og få en face lift.
2. Glem om denne personen, og prøv på nytt med en ny dato.
3. Håp om at datoen er fett og stygg også, så du bør ta en sjanse og møte allikevel. (Dette tar mye mot).
4. Håp om at datoen er pen eller attraktive og veldig forståelse og vil akseptere deg hvordan du er.


(Fat sjanse). Så uansett, har det du det, noen av mulighetene du har når du vil ha en venn.


En ting du bør plukke opp fra dette: du er trolig bedre hvis du er ærlig til fremtidige venn eller dato; Det kan hindre depresjon, bouts av overeating og Internett abstinenssymptomene.

No comments:

Post a Comment