Monday, February 27, 2012

Menns Killer Online Dating profil tips!

Er du dating online og ikke møte kvinner du ønsker, og ønsker å møte?


Jeg vet hva du går gjennom, og det kan være en ensom sted når du ikke får resultatene du ønsker. I denne situasjonen må du hang der, og aldri gi opp!


Tips # 1
Teste svarene fra det du skriver i din første og andre e-post. Lagre e-postene dine i en fil, og bruk de som får de fleste svarene som maler... alle er unike skjønt.


Tips 2
Du må kommentere personlige ting hun har skrevet i hennes profil. Hvis du vil vise du har gjort en innsats for å finne ut noe om henne.


Og husk, ingenting fungerer 100% av tiden.


Jeg fortsatt skraper hodet mitt når en profil ignorerer min interesse... og jeg treffvilkårene hennes vel... gå figur.


Jeg har nettopp avsluttet dating en dame og er tilbake i internet dating spillet...


Og kjærlig ut... en ting om hvordan du bruker online dating sites er at når du befinner deg enkelt, kan du være komfortabel i visshet om at det er bare et spørsmål om tid før du møter noen andre.


Eller bare nyte dating noen forskjellige damer før du gjør...


Det er den mest effektive / effektive måten å dato som jeg er klar over...


Det er mange kvinner ved hjelp av online dating sites. Dette er gode nyheter for oss sunn enkelt menn som ikke liker henger i røykgrå barer og klubber.


Oppmerksomhet!


Jeg er i ferd med å avdekke en drapsmann profil tips som jeg er sikker på at jeg aldri har avslørt rett foran.


Jeg var klar over det, men aldri virkelig gjort det ytterste for å bruke den.


Som jeg forberedte et nytt Profilnavn, bilde og tekst for å gå tilbake på nettet, bestemte jeg meg å gjøre innsats.


Resultatene har vært ganske darn god, og jeg har bare vært tilbake online for fire uker eller så!


Det har typen av kvinner er jeg interessert i møtet, for å kontakte meg straks.


Ingen får med virtuelle kyss og meg måtte betale for kontakten.


De kontaktet meg og sendte sine mobilnummer med e!


Yehaa! Jeg liker at...:-]


Er du klar, la oss se på det,


Her er det;


Menns Killer profil tips!


Når du redigerer, eller å gjøre opp din profil, kan du late som du er en copywriter.


Av dette mener jeg forestille seg du har blitt betalt av et selskap å skrive en profil overbevise en klient vil være interessert i firmaets varer.


Så for å gjøre det du trenger å fortelle leseren dette;


"HVA I DET FOR DEM!"


Les profilene til menn i ditt område og aldersgruppen for omfanget konkurransen.


Legg merke til hvor ofte de bruker ordet "Jeg".


Så du vil se de fokuserer på seg selv, i stedet for leseren.


Dette er bra for deg, slik at profilen vil skille seg ut fra mengden.


For eksempel;


I stedet for å skrive, "Jeg elsker å gå til stranden for en svømmetur.'


Skrive det på denne måten, 'Har du liker går på stranden for en spasertur og bade?'


Subtile forskjellen, men det fungerer!


I stedet for dette liker"jeg å lage mat.'


Skrive det, "Do du som din mann å lage mat for deg mens du har et glass vin sammen."


Få ideen?


Så hvorfor ikke redigere profilen din og slette så mange "Jeg har" som mulig.


Eller sette opp en ny på et annet sted, og se resultatene...


Du vil merke forskjellen raskt.


Fokusere på hva du tror typen kvinner som interesserer deg, vil gjerne lese og gjøre.


Jeg tror du får bildet med dette og jeg vil ikke bry deg med endeløse eksempler.


Dette er virkelig en KILLER tips!


Prøv det ut og lykke til deg!


Så i stedet for å skrive ordet "Jeg" rephrase det og bruker ordet "du".


Enkel men effektiv og får gode resultater...


Inntil neste gang og mer dating tips, keep smiling...


Dette sitat artikler;


"Det er alltid en måte for å lykkes, hvis du er forpliktet."


Alle de beste....
Hilsen
Mick Jones

No comments:

Post a Comment