Friday, October 12, 2012

Dating tips: "hvordan å spørre en mann som du arbeider med ut For en dato ved hjelp av klassen, stil, verdighet og integritet."

Nylig fikk jeg dette spørsmålet fra en kvinne som ønsker dating råd. Hvis du noensinne har sett en mann arbeider du med at du er tiltrekkes, som hittil, men uansett grunn, han har ikke bedt deg ut, kan du prøve denne teknikken.


Først, hennes dating spørsmålet:


"Jeg er en 27 år gammel single kvinnen. Jeg er veldig tiltrukket til en mann på jobb og ønsker å gå ut på en dato med ham. Jeg bare vet ham til å si "Hei" å, og jeg har funnet ut at han er enkelt."


"Jeg er godt utdannet og kle godt og har blitt spurt ut for datoer av mange menn, men jeg har aldri bedt om en mann å gå ut på en dato. Hva bør jeg gjøre?"


Her er mitt dating råd:


Det er ikke bare la ham vet du er tiltrukket av ham, eller spørre ham ut. Det er la ham vet du er tiltrukket av ham og ber ham ut med klassen, stil og verdighet samtidig som du holder din integritet intakt. Det siste du ønsker er for ham å få feil inntrykk. Du ikke vil at han skal tror du er billige og du ikke vil ha ham til å tenke du leter etter en night stand.


Det første du vil gjøre er å la ham vet, på en fin måte, du er interessert i ham. Deretter vil han enten svare ved å oppmuntre til samhandling eller ikke svarer og gange.


Et viktig dating tips: som en attraktiv kvinne, du vet det er ingenting verre enn en mann kommer til du når følelsen er ikke gjensidig. Det er hvordan han vil føle hvis han ikke deler din interesse.


Her er hvordan til leie seg vite du er interessert i ham ved hjelp av klassen, stil og verdighet: Når du ser ham kommer, stoppe hva du gjør. Hvis du vandre, stoppe. Hvis du sitter, kan du stoppe hva du gjør. Bare stå eller sitte der rolig, uansett hvor den er, og etablere øyekontakt med ham. Deretter smile og la ham enten gå opp til deg, eller gå av deg.


En viktig dating tips om å etablere øyekontakt: du ikke ønsker å stirre ham. I stedet ønsker du å se på ham, til du får sin oppmerksomhet. Når du har sin oppmerksomhet, holder øye-kontakt for et øyeblikk og smile.


Og en viktig dating tips om smilende til ham: ikke bruk et sexy, forførende smil. Det gir ham feil budskap. Snarere, gi ham et hyggelig, varm, vennlig smil. Et smil som sier "Hei. Jeg vet vi ikke kjenner hverandre. Jeg tiltrekkes du og jeg håper følelsen er gjensidig. Hvis det er, la oss komme til kjent med hverandre bedre. Hvis ikke, jeg respektere at og vil forlate deg alene."


Når du har etablert øyekontakt og smilte, hvis han holder vandre, prøvde i det minste du. Hvis han stopper, si hei til ham og spør ham hva han heter. Prøv å starte en uformell samtale med ham. Hvis han har noe på ballen, vet han you're attracted to ham. Hvis han er interessert i deg, og han er en god prospektet, vil han oppfordrer samtalen.


Hvis du ser ham på en vanlig eller semi regelmessig, når du snakker med ham på en stund, kan du avslutte samtalen uten å spørre ham ut til du ser ham på nytt. Deretter, når du ser hverandre igjen, plukke opp samtale der du slapp. Hvis han ikke spørre deg ut og du tror han er interessert si, "Kanskje vi kunne få sammen en gang for lunsj."


Hvis han reagerer gunstig, gjør du planer om å få sammen med ham.

No comments:

Post a Comment