Monday, October 1, 2012

Hvordan få en jente Fall In Love med deg

La oss komme i gang. Få en jenta i drømmene er mye som å få bilen din drøm. Men i motsetning til en bil som du kan alltid rimelige for, det er ingenting som en 20 prosent rabatt i courting jenta i drømmene, hun er så søt en ting å bli nedsatte, du er dyrt forelsket i henne og dine følelser for henne kan bare kommuniseres av ord av munn, men av ordene i hjertet. Få jenta faktisk avhenger av hvor stor ditt hjerte er - svak hjertet, aldri vunnet fair lady.


Første dating ideen til noe menneske er å gjøre et godt inntrykk. I din gjør så du trenger ikke å snakke, kle eller vanlige ting som alle Toms gjøre for å få en anstendig jente oppmerksomhet. Være unikt, det er alt du trenger. Være en mann av hans egen stil. Kle decently - uanstendighet kan gjøre en forveksles med arroganse; se ditt språk - obskønt språk gir inntrykk av immaturity, ukulturerte og Billige; være en mann av gode vaner - som ikke drikke eller røyk andre taper.


Hvordan å gjøre henne falle forelsket i deg? ta den tiden du trenger. Legge til litt romantikk stilendringene dating. Når i College jeg hadde forelsket i den vakreste damen i vårt første år-mye. Selv om alle senior fyrene var ute å få jenta, klarte jeg å avlede hennes oppmerksomheten fra de andre guttene. Jeg skrev hennes tre bokstavene uten å avsløre min identitet og raste i hennes rom hemmelighet; alt jeg sa var 'Din hemmelig Admirer.' Den første bokstaven inneholdt betydningen av hennes navn, dette fikk jeg ved å spille med initialene til hennes navn for å gjøre betydning. Andre var en morsom melding som kan bare lese baklengs, og det var alt om hennes kroppsbygning og hennes smartness. I den tredje bokstaven jeg fortalte jenta til å være klar til å motta en rose blomst fra hennes admirer, men bare hvis hun kan slag nok å ringe ham bruke et tall som jeg hadde tatt med i brevet. Jenta ringte meg som svært natt, og hennes første ord til meg var, "Hallo Secret Admirer." Så kom historien om våre elske affære til å bli. Senere hun fortalte meg som var så kreative av meg, ingen hadde nærmet seg henne i den måten. Jeg gjorde henne falle forelsket i meg og gjorde en dato i den romantiske måten.


Befriending og forstå jente du er ute å få er den neste viktigste. Dette er hva jeg gjorde. Du må forstå at som en dame, hun elsker å bli elsket, adores for å bli beundret og trenger å være nødvendig. Dette vil flytte deg nærmere til jente, og du får vite hva hun er til, hva hun liker og misliker, og hva hennes stil er. Kjærlighet er bygget på vennskap og det forlater alltid personer bedre å ha kjent hverandre skal de bryte. Jeg og min College stødig var å bryte noen tid senere, men hittil, vi er best av venner. Pass på at å bringe ut selflessness-venn i du vil gjøre henne Opprett plass til deg i hennes hjerte.


En skulder å lene opp på og noen gode venn som hun kan alltid slå til er alle som ønsker en dame. Ikke nøl med å bli hjelpsomme og støttende. Være at personen som rekindles hennes iver av arbeidsomme og gjenopprette håp tilbake i livet hennes når hun taper håp. Denne fremfor alt annet vil gjøre deg hennes daglig vitamin bare fordi du bringe frem best i henne i form av personlighet og karakter. I deg, vil hun har funnet som venn hvem hun kan åpne for å dele med og råd hverandre på rettighetene og urett, de dos and don'ts av livet. Ikke glem å alltid være der for å feire de gode tidene, og å låne øre når jenta må du lytte som venn.


Gjøre jenta føler spesiell; fordi hun er noens venn - venn, og la henne få vite at hun også har rørt livet ditt på en unik måte som ingen andre kunne. Komplimenterer henne for hennes selskap og for å være det når du trengte henne, når du følte trist og helt alene. Vis appreciations for komfort jenta tilbyr deg, og for å gjøre deg smile.


I dag til dag forhandlingene, kan du dele dine drømmer, din verden og alle aspekter av livet ditt med jenta. Alltid drømmer med henne, bygge med henne, og alltid hurrarop henne på og oppmuntre henne. Fortelle jenta hvordan du alltid tenke på henne selv når du prøver ikke å tenke på henne. La jenta vet at hun er din første om morgenen og den siste tingen når du går til sengs om kvelden.


Hun vet du var tenker på henne når du gled under mykhet av din teppe og ga i lykke av søt drømmer, vil gjøre henne gå ' min min ' og hennes hjerte vil synge navnet ditt hele året.


Du må være kreativ og konstruktiv å holde girl's interesse for du så full av liv. Jeg husker en gang jeg fortalte kjæresten min å være å forestille vi er både døve og fylling. Vi satt overfor hverandre på bordet og begynte å dele våre følelser for hverandre ved hjelp av øyne og hånd-tegn. Det viste seg for å være litt moro. Det var også denne gang at vi var i biblioteket, og vi besluttet vi ikke kommer til å snakke til hverandre verbale, så jeg skrev et notat for kjærlighet på et papir og gikk den over tabellen til henne, hun svarte og på og på vi gjennomført på vår kjærlighet på papir samtale till vi nesten oppbrukt en hele kanten av papiret. På en gang, jeg la merke til at noen karer som er plassert hos oss på bordet var nyter våre ildprøve enn sine studier. Slike er tingene som gjorde jenta omfavne min verden. Jeg husker hennes foreslå at vi spille døve og dumpe to år etter at vi brøt, kan du forestille deg at?


Aldri mislykkes til telefon henne, selv når hun forventer det minst. Jeg en gang kalt noen jente som jeg var interessert i på fire o'clock om morgenen. Når spør av hva jeg gjorde opp så tidlig, jeg fortalte henne at jeg var i trettende himmelen, hvor folk tenker på sine kjære når de ikke kan sove. Wow! Først tidlig neste morgen, var hun på døren med en king-sized klem for meg. Uansett hvor mange datoer du ta henne, ikke gjøre noen albue - overstiger trekk etter noen dato, bare slippe henne hjem og med et vennlig håndtrykk, ønsker henne god natt. Ikke kysse henne når hun forventer du å. Din respekt som en gentleman vil være tjent på hvordan pasientens du er med henne når det gjelder slike saker som kyssingen henne og få tilgang til hennes indre graces.


Skriveprosessen er på veggen at du ønsker henne, men du kan ikke ha henne ennå. Øke din etterspørselen. Prøv å vise henne at menn er også vanskelig å få til tider. Gjøre henne innse at når hun føles litt svimmel, litt sliten, litt trist, litt syk, mye lei og veldig kaldt, hun faktisk mangler vitamin du. På denne tiden, hun vil være så mye inn i deg og siden kjærlighet er sannferdig og er preget av åpen og ærlig kommunikasjon, ærlig lover henne din evighet hengivenhet, lojalitet, respekt og betingelsesløs kjærlighet for en levetid. Bevise til henne at du vil alltid være der for henne å lytte og til å holde sin hånd, og at du alltid gjør ditt beste for å gjøre henne lykkelig, og føler elsket.


Husk at tålmodighet er nøkkelen til hennes hjerte; være sånn Gartner se en frukt som det henger på treet, dag etter dag beundrer det, men trener enorm selv-disiplin, verken følelsen frukt, eller pinching det heller tester for å se om det er klar. Og så, en dag han holder ut sin hånd og frukten bare faller inn i den, moden, varme og ivrig etter å bli spist.


Tålmodighet og beherskelsen som du øve vil gjøre deg mer attraktive og sjarmerende. Dette vil kvalifisere deg som sin daglige vitamin og vinne deg at hjertet hennes.


Jeg ønsker du møte jente i drømmene ASAP, gjøre henne falle forelsket i deg, og gjøre henne føler lykkeligste jenta i verden!

No comments:

Post a Comment