Monday, December 17, 2012

Online Dating min første gang

OK. Jeg vil ta en titt, men jeg sier ikke at jeg kommer til å delta i online dating ennå. Jeg har hørt suksesshistoriene og skrekkhistorier om online dating, men jeg har ikke noen førstehånds erfaring for å dele med deg om emnet.


Hva jeg har tenkt å gjøre i denne artikkelen er å ta deg med meg mens jeg utforske ulike online dating tjenester tilgjengelig på nettet. Gjør deg klar og spenne dine seatbelt, jeg skal prøve noe jeg så i en tegneserie.


bare tulla. Det er noe jeg liker å si til passasjerer i bilen min rett før jeg begynner å kjøre. Kanskje det er en del av grunnen til at jeg har dating problemer i første omgang.


OK, sier den første nettsiden jeg oppdaget det er en "gratis" online dating tjeneste. Online, gå røde flagg alltid opp for meg når noen sier det magiske ordet, "gratis". Men, la oss ta en nærmere titt.


Vel, høres det bra ut. Det sier det er, "en Internett dating tjeneste som tilbyr komfortable og intime omgivelser hvor du kan trygt og praktisk søke og finne din perfekte sjelefrende, samtidig som de har masse moro. Tusenvis av dating annonser av singler som er på utkikk etter dating romantikk, intimitet og vennskap er tilgjengelig for deg å bla gjennom. Ditt perfekte reisefølge kan være blant dem. (områdenavn slettet) bringer dateres til nye grenser, noe som gjør umulig, mulig!"


Jeg har litt problemer med den komfortable og intime miljøet tingen. De har ikke sett min datamaskin sitter i rommet. Trygg og praktisk lyder hyggelig skjønt. Men hvis nettsiden er bare en masse personlige annonser, ikke kan jeg bare få noe sånt på min lokale nyheter stå eller i min lokalavis?


Jeg tror jeg skal gå videre og ta en titt å se om det er online dating-tjenester som gir mer enn dating råd og personlige annonser.


Hmm, nå finner jeg meg selv på en online dating nettsted som hevder å være den største online dating tjenesten på nettet. Den har et stort bilde av Dr. Phil på forsiden. Nesten redd meg unna, men jeg vil tøffe den ut og opphold for å se hva de tilbyr.


Her er hva de sier, "Leter du etter mer i et forhold og en datingside? Med over 10 års erfaring innen online dating og relasjoner, (områdenavnet slettet) er verdensledende innen online dating og relasjoner. Hvor ellers kan du finne millioner av singler leter etter kjærlighet, akkurat som deg? Vi tilbyr ikke bare online personals, vi er personlig i vårt tilbud - for å finne en dato, et forhold, et ekteskap.


Jøss! Ekteskap? Jeg sa jeg kan prøve online dating. Jeg har aldri sagt noe om ekteskap! Og nå har jeg den mentale bildet av "millioner av singler leter etter kjærlighet". Wow! Millioner. OK, så de lyder stor, men hva gjør de faktisk tilbyr?


Vel, først fortelle av, de ikke virkelig deg mye om tjenestene de leverer. Bare en masse informasjon om millionene som har fått gift gjennom deres online dating tjeneste. Så jeg bit kulen og gikk til den registrere skjemaet å lære mer.


Nå kommer penger spørsmålet. $29.95 for en måned eller jeg kan få rabatter for lengre medlemskap. Så er det Dr. Phil MindFindBind-program som koster mer. Nå ler jeg fordi siden jeg sjekke online dating tjeneste ut mens du skriver denne artikkelen, jeg tydeligvis har ventet for lenge å gjøre min beslutning fordi en populær bare kom opp for å tilby meg hjelp med å gjøre opp mitt sinn.


De ha noen gratis tjenester, men de er i utgangspunktet, opprette en profil, se på profiler, etc. Som er akkurat som gratistjenester på først online dating nettsiden. Du må betale for muligheten til å egentlig svare på alle e-poster sendt til deg av andre medlemmer eller blokk medlemmer, eller for å se hvilke medlemmer som har tatt en titt på profilen din. At høres alt ok, men hvis du går for hele Dr. Phil pakken du får en online dating opplæringen, en video om online dating, online dating workshops og online dating råd. Wow!


Vel, som jeg sa, har ikke jeg besluttet ennå, så vi kommer til å sjekke ut en mer online dating nettsiden sammen. OK, er dette gratis. De har en patentsøkt på deres matchmaking idé. De beregne din matchability i prosenter.


Online dating metoden de bruker går som dette, "når du svarer på et spørsmål i våre forbedre samsvarer med området vi lære: (1) ditt svar, (2) hvordan du vil at noen andre til å svare, og (3) hvordan viktig spørsmålet er for deg. Vi samle disse tre verdier for alle brukere.


Din matche prosent med en gitt person på (Områdenavn er slettet), la oss kalle ham b, er basert på verdiene for (1), (2), og (3) for spørsmål du har begge besvart. Vi kaller dette settet S senere i denne forklaringen: "Wow! Jeg trodde at bare vanlige dating var komplisert.


Jeg tror jeg skal holde sjekke ut mer online dating nettsteder til jeg finner det som er riktig for meg. Så langt, de vi bare turnerte har vært for mye som personlige annonser, for dyrt, også Dr. Phillish for min smak, eller det er for komplisert. Jeg er sikker på skjønt, akkurat som å finne riktig dato, det er en online dating nettsted der ute for meg og en for deg også!


Jeg oppfordrer deg til å minst prøve online dating. Men stopper ikke ved første online dating tjeneste du finner, akkurat som forhåpentligvis du ikke ville stoppe i første singler baren du så. Sjekk ut så mange som må til for å finne den online dating tjeneste som er riktig for deg.

No comments:

Post a Comment