Sunday, December 23, 2012

Tips for å hjelpe deg å ha en vellykket første Date

I denne artikkelen vil jeg gi gratis tips og råd for å hjelpe folk å ha en vellykket første date. Jeg håper du finner informasjonen interessant og nyttig, og ønsker deg lykke på din første date.


Fleste opplever deltar på en første date med noen til å være en svært stressende opplevelse. De kan ta timer å velge hva du skal ha, og selv om du vil slå i det hele tatt.


Plasseringen av den første datoen


Dette er min idé om en mulig plassering for en første date. Når jeg tar ut en kvinne for første gang ta jeg normalt henne for et par drinker første på en bar. Etter omtrent en time ville jeg så hvis hun ikke oppmerksom på selvfølgelig, ta henne til å se en film på kino. Etter filmen ville jeg så ta henne for et par mer drikker.


Det er en grunn for denne galskapen! For det første er det egentlig ikke aktuelt å gå rett til kino uten en bit av samtalen først. Dette er den første datoen, er det en god sjanse at samtalen kan gå litt bedervet etter en time, derfor er det tid for kino. I løpet av filmen du vil ha god tid til å tenke på masse mer interessante emner å diskutere, og selv om du ikke klarer å du, du kan alltid snakke om filmen når du vender tilbake til baren.


Hvis på den andre datoen, det er hvis du kommer så langt, du begynner å gå tom for ting å snakke om, kan du alltid nevner hvordan god eller dårlig filmen var du sett sammen.


Når du er snakker mens du spiser et par drinker, gjør et poeng av å tilbringe mer tid på å snakke om din dato i stedet for deg selv. Vis en stor interesse i hva de har å si selv om du finner det kjedelig. Le av sine vitser selv hvis de ikke er morsomt, du skjønner poenget!


Fortelle sannheten


Når vi snakker om deg selv det er en god idé å fortelle sannheten, det er hvis du forholdet til siste. Som tiden går din partner finner ut mye mer om deg, og hvis de innser at du har løyet, de kan deretter finner det vanskelig å tro og tillit du i fremtiden. Hva er et forhold uten tillit? Svaret, døde.


Alltid smil


Det er ingenting verre enn å gå på en date med en person som er stadig moaning om ting. Gjerne, lyse, alltid smile og snakke på en positiv i stedet for negativ måte.


I stedet for å bekymre seg om hvordan datoen kan gå, vil jeg anbefale deg å se frem til den. Du vet aldri dette kan vise seg for å være den virkelige avtalen. Lykke til.

No comments:

Post a Comment