Wednesday, November 28, 2012

Den hardt, ingen unntak fra regelen når det gjelder Online Dating

Online dating er ikke lenger paria som det var tilbake i si, 2000. Nesten hver eneste person jeg vet har prøvd det mellom da og nå. Helvete, har jeg selv prøvd det. Det er ikke så ille som noen sier det er.


Så vidt jeg er bekymret, det er en vanskelig regel når det gjelder online dating, og jeg skal la deg inn på den kort tid.
La meg fortelle deg først, om en venn av meg.


Jeg har en venn som var så trett med hensyn til relasjoner og dating, at hun hadde vært enkelt i ca 3 år. Hennes tidligere erfaringer med menn var så negativ, at hun ikke ville heller risikere å komme inn i et annet forhold med noen. Hennes siste kjæreste ville gå til baren, og en gang han var god og liquored opp, han vil kalle henne fra det å la henne vet at hun skal flytte ut av leiligheten, fordi han hadde funnet noen andre. Hver andre gang han gikk til baren, ville han gjøre dette. Og likevel, hun bodde hos ham. Dette var ikke noen som hun funnet på nettet. Dette var noen som hun kjente fra arbeid, og hadde begynt å dating.


Etter endelig bryte opp med ham (hun bodde med ham i 3 år), bestemte hun at hun vil heller være enkelt enn være involvert med menn igjen, som, i hennes mening, var alle i utgangspunktet uærlig bedrager.


Etter 3 år med litteral sølibat bestemte hun at kanskje hun skulle komme over hennes generell mistro til menn, og jeg overbeviste henne om å prøve online dating, fordi jeg hadde gjort det en stund, og ennå ikke hadde funnet "ene", men jeg hadde møtt noen veldig hyggelige mennesker i prosessen, så jeg tenkte det ville være bra for henne.


På min venns første date trodde hun at hun kan være en tad sent, så hun ringte dette dude for å la ham vet at. Det viste seg, hun var rett på tid, men hun kom til restauranten, hun fikk en tekstmelding fra ham sa at han var på parkeringsplassen, og at hun skal ringe ham da hun gikk inn i butikken (kafé). Rødt flagg #1. I vår samtale om dette, hun spurte tydelig meg, "Tror du det er rart?" Som jeg svarte, "ikke du tror det er rart? Du bør."


Denne fyren sa også i sin profil at han var 6'0 "høy. Da han kom inn i kaffebaren, viste det seg at han var mye nærmere 5'8 "enn seks meter. Rødt flagg #2. Hun ignorerte det fordi hun trodde de fikk så godt. Det burde ha vært den eneste gangen at hun møtte ham. Husk dette om online dating; noen som løgner om noe så opplagt som hans/hennes høyde eller vekt, vil ligge om noe.


Deres andre dato gikk hun til huset hans for å se en film. På timen da, fortalte han henne at han hadde våpen på sin plass (som hun aldri så), fordi han pleide å være en sikkerhetsvakt. Da han fortalte henne at han er også i den britiske hæren, og det er også grunnen til at han har våpen. OK folk, vi ikke lever hvor som helst nær Britain. Røde flagg #3 og #4! Da spurte hun meg om jeg trodde han var sannferdig. Jeg var forbløffet. Jeg ønsket å nå ut og riste henne! Vil du vite hvorfor hun faktisk besluttet å slutte å se dette dude? Fordi han ikke liker Oprah! Alt det andre tullet var akseptabelt å henne, men dude liker ikke Oprah, og hun dumper ham!


Så, det en hard, ingen unntak fra regelen med hensyn til ville online dating være dette; Følg magefølelsen. Selvfølgelig var min venn skeptisk om dette dude var å fortelle sannheten. Hun hadde den følelsen i hennes tarmen, men valgte å ikke følge den. Takk Gud fortalte han henne at han ikke liker Oprah, eller hvem vet hvor mye hun ville ha satt opp med.


Følg magefølelsen. Hvis noe ikke virker riktig, kjøre. Kjøre langt, og løpe fort. Ikke se tilbake. Hvis en kvinne forteller deg på din første dato som hun er på medisiner for depresjon, kjøre. Ikke for å høres unsympathetic, men hvis hun er å gi deg denne informasjonen på den første datoen, hun mest sannsynlig har problemer som er mye større enn det.


Hvis du er etter din første date, ringer den andre parten deg på vei hjem, å spørre, "Vel, hva du tror? Tror du vi er en kamp?" Kjør. Og holde kjører.


Følg magefølelsen. Jeg kan ikke si det nok. Hvis det bare ikke føles riktig, kjøre.


Her er til stor dating!


Chris A. Cameron


Opphavsretten 2006 Chris A. Cameron enerett.

No comments:

Post a Comment