Friday, November 23, 2012

Flørting kroppsspråk anerkjenne det, lære It & seier mer datoer

Du vet at flørting kroppsspråk er nøkkelen til å være i stand til å få datoer. Så la meg til å fortelle deg hvordan å:


1. Gjenkjenne noen av de viktige flørting tegnene
2. Start å lære å bruke flørting kroppsspråk deg selv
3. Få flere datoer som et resultat


Flørting kroppsspråk-nøkkel tegn


La oss kutte på sak. Hva er topp 3 flørting tegn?


1. Håret flippen
2. Et rom omfatter blikk
3. Et smil


Jeg vil holde dette enkelt. Det er mange flere flørting tegn, men hvis du leser dette du dårlig sannsynligvis tid. Så er de topp 3. La meg forklare litt mer om dem.


Håret flippen. Vanskelig for meg når jeg har fikk slike kort hår! Og virkelig, for det meste brukes av kvinner-tross alt er det kvinner som starter 75% av alle dating møter. Det er en flott kombinasjon av preening og selv berøre, begge underbevissthet indikatorer av interesse. Du chatter med en kvinne (eller du er at kvinnen) og de fortsetter å trykke håret. Kjører fingrene gjennom den. Skyve det tilbake over deres øret eller skulder. Kronglete det rundt en finger. Det er definitivt et tegn på interesse. Det er ikke ennå et signal om at de er en selvfølge i form av å få en dato, men det er de aller beste i ikke-verbal tegn.


Rom omfatter blikk er åpenbart brukes i avstand - for når du ennå ikke har blitt innført. Igjen, det er kvinnen som er mest sannsynlig å være oppmåling rommet. Når henne blikket henger på du (eller kose deg blikket ditt på mannen du er ute etter) at kortvarig, litt dvelende pause på øyekontakt, er en nøkkel flørting tegn.


Kombiner ovennevnte blikk eller blikk med et smil, og du har oftest brukt, klassisk, lang avstand flørting tegn.


Ja, det er mange flere flørting tegn. Og det er definitivt ikke bare om knowing skiltene seg selv, men de er på topp 3.


Lære å bruke flørting kroppsspråk deg selv


Du har vært skyldig i å lese noe som du virkelig ønsket å lære om og deretter aldri sette det i praksis. Ærlig talt, jeg fortsatt gjøre det meg selv fra tid til annen- og jeg er en ekspert i å lære!


Hvis jeg hadde plass i denne artikkelen jeg kunne ha gitt du 50 flørting skilt- men det er ingen vits. Du kommer ikke til å lære å flørte ved å lese om flørting tegn. Den eneste måten du vil bli gode på flørting eller lese andres flørting kroppsspråk er å øve. Jeg vet av erfaring at hvis jeg gir du 50 tegn å se etter du vil bli overveldet av det og mye mindre sannsynlighet for å sette det du lærer i praksis. Og å sette det i praksis er viktigste av alt i å lære å flørte eller bli stor på lesing flørting tegn.


Så er her en øvelse som hjelper deg...


Hvis du er en kvinne-ta de første tegn, håret flippen og praksis det. I et speil hvis det er enklere for deg. Jeg vet dette høres dumt, men hvis du ikke naturlig touch eller flip håret i samtale med mennene som du liker, du trenger å gjøre det noe som kommer lett og naturlig til deg.


Neste, praksis bringe den bevisst til hjernen og rørende håret ditt når du du er ute med en mann, og du ønsker å signalisere interesse. Må du være bevisst om det først, før du trene deg å gjøre det naturlig. Det høres kanskje lett på papir, men dette er litt som tar innsats og utholdenhet.


Menn-har du lettere jobb her. Men du fortsatt trenger å øve i den forstand at du må være i stand til å oppdage dette signalet. Komme ut i en sosial situasjon. Observere noen kvinner flørter med andre menn og se for dette flørting signalet. Det kan ta deg et par kvelder for å observere bare for å få trygg med din evne til å oppdage dette tegnet raskt og enkelt. Når du er komfortabel at du lett kan plukke opp signalet i flørting situasjoner som ikke involverer deg, begynne å se for kvinner som er flørter med deg.


Flørting er en ferdighet-som å kjøre en bil. Du kan ikke bare lese en bok om hvordan å kjøre og deretter hoppe i og gå. Du nesten helt sikkert ville båsen, og du hadde sannsynligvis ende opp å krasje. Så ikke forvent å bare lese om flørting og være gode på det-er det aldri kommer til å skje. Få der ute, og begynn å øve.


Få flere datoer som et resultat


Når du har praktisert, med bare et par flere tegn enn jeg har gitt deg her, du vil bli forbauset på bare hvordan åpenlyst åpenbare folks flørting tegn er og hvor enkelt det blir for deg å lese og bruke flørting kroppsspråk.


Flere datoer er bundet til å følge fordi du vil snart ha tillit til å kunne enten vite at personen du er interessert i er interessert i deg, eller vil du være i stand til å signalisere interesse for noen andre uten et ord å passere leppene.

No comments:

Post a Comment