Wednesday, November 21, 2012

Online Dating intervju med kvinner

Jeg har skrevet en artikkel der jeg intervjuet menn som har brukt online dating-tjenester, og faktisk gikk på virkelige datoer med kvinner de møttes. Nå er jeg kommer til å intervjue noen kvinner som har møtt deres datoer gjennom en online dating tjeneste for å få deres reaksjon og historier.


Ettall note, mens sikkerhet gjelder for både menn og kvinner, det må sies, at kvinner må være spesielt forsiktig når du bestemmer å faktisk møte noe menneske som de møtte på nettet.


Kvinner bør snakke med fyren gjennom e-post og chat for en liten stund før selv gi ut et telefonnummer. Husk at et telefonnummer kan spores tilbake til din adresse. Tror ikke fordi ditt telefonnummer er ikke oppført at du er beskyttet.


Morgendagen steg etter e-post og chat bør være på telefon. Du kan lære mye om noen av snakker i telefonen, og virkelig lytte til hva de sier. Hvis de gjør du føler deg ukomfortabel på telefonen, så vil du ikke selv ta neste skritt og faktisk møte dem.


Hvis du bestemmer deg for å møte mannen du møtte gjennom en online dating tjeneste, sørg for at møte du først på en svært offentlig sted. Fortell dine venner hvor du skal og når du forventer å returnere. Gjør først dato en kort, bli kjent med deg, slags dato. En som ikke er planlagt å gå lenger, slik at du kan gå hjem og samle dine tanker tidligere beslutter hvorvidt du vil date denne mannen igjen.


Ikke la ham ta deg et sted bortgjemte eller i hans kjøretøy hvor som helst på den første date. Du tror kanskje du kjenner ham fra alle online og telefonsamtaler, men misbrukere og Abduktoren er veldig smart i måten de lokke kvinner i en felle. vær forsiktig.


Som blir sagt, kan online dating være en fin måte å møte noen veldig hyggelige menn og kanskje selv finne din sjelefrende. Det er bare en god idé å bruke sunn fornuft. Nå på med intervjuer.


Selvfølgelig, ønsker kvinnene som jeg kommer til å intervjue for artikkelen å være anonym, så jeg vil bare kalle dem Online Dater 1, 2 og 3.


Vi skal begynne med online dater 1; (en 27 år gammel kvinne)


Meg: Hvordan fikk du høre om online dating?


Online Dater 1; Kjæresten min på jobb faktisk giftet seg med en fyr hun møtte gjennom en av online dating-tjenester, og hun oppfordret meg til å prøve det minst en gang.


Meg: Hvor og hvordan du møte din første online dato?


Online Dater 1; Jeg er ikke sikker på at jeg skal fortelle deg nettsted som jeg bruker, men det er en som du kan bla gjennom profiler av alle menn som er tilgjengelige. Jeg husker jeg tenkte det var som shopping. Så det var gøy. Jeg fant flere profiler av gutta jeg kanskje liker og har sendt. Jeg fikk en masse svar og begynte å chatte med dem via e-post. Jeg la et par av dem ringe meg på mobilen min og til slutt la en overbevise meg om å gå på en date.


Meg: Hvor lenge du chatte med denne personen online før du to besluttet å dato i person?


Online Dater 1; Oh, om en måned. Jeg var litt leery og tanken på disse gutta må ha noe galt med dem for å være her i første omgang, men jeg antar som kan gjelde for hva de kan tenke om meg også.


Meg: Hva var det om dem som fikk du ønsker å møte dem i person og du føler de var din sjelefrende?


Online Dater 1; OK, skal jeg innrømme det. Hans bilde fikk meg. Han var en absolutt hunk og jeg hadde hots for ham en gang. Jeg fortsatt tok meg tid om å godta en faktisk dato. Jeg kunne ikke forstå hvorfor han ville nød å bruk en online dating tjeneste.


Meg: Var din første inntrykk av ham, ved å se ham i person en overraskelse, en positiv reaksjon eller en negativ reaksjon?


Online Dater 1; Helt positiv. Han var bedre enn hans bilde!


Meg: Så, fortell oss hva som skjedde etter å møte ham i person.


Online Dater 1; Vi har datert et par ganger. Vi virkelig slo den av. Vi hadde mange av de samme interessene, akkurat som de var i Sammenligningsdiagrammer på den elektroniske dating nettsiden. Vi fortsatt ser hverandre etter 9 måneder. Han har ikke fridde, men svaret skal være Ja!


OK, vil neste jeg snakke til en 19 år gammel kvinne om hennes erfaringer.


Meg: Hvordan fikk du høre om online dating?


Online Dater 2; Jeg klikket på en kobling i en e-post som så interessant.


Meg: Hvor du møte din første online dato?


Online Dater 2; Gjennom tredje online dating tjeneste som jeg registrerte meg for. Jeg likte to første veldig mye. Også, vel, gamle stil.


Meg: Hvor lenge du chatte med denne personen online før du to besluttet å møte i person?


Online Dater 2; Om en uke.


Meg: Hva var det om dem som fikk du ønsker å møte dem i person og du føler de var din sjelefrende?


Online Dater 2; Jeg trodde ikke han var min sjelefrende, eller noe sånt, men han var virkelig en kul fyr og vi begge likte samme musikk og klubber. Det viste seg, hadde vi vært på mange av de samme stedene, men aldri møtt.


Meg: Var din første inntrykk av ham, ved å se ham i person en overraskelse, en positiv reaksjon eller en negativ reaksjon?


Online Dater 2; Jeg vil si positiv. Han var som i hans bilde, og alle, men litt kortere enn jeg avbildet ham.


Meg: Så, fortell oss hva som skjedde etter å møte ham i person.


Online Dater 2; Vel, gikk vi et par ganger og hadde en god tid, men som jeg sa, jeg aldri forventet at han skulle være den, du vet. Det var gøy. Han fortsatt kaller en gang en stund og jeg kunne date ham igjen, men jeg fortsatt snakker med andre gutta på dating-tjeneste og kanskje prøve en annen dato fra der snart.


Sist, en 41 år gammel kvinne aksjer hennes online dating opplevelse med oss.


Meg: Hvordan fikk du høre om online dating?


Online Dater 3; Jeg så en annonse på TV for en svært populære dating tjeneste. Jeg var alene, og tenkte det ikke kunne skade for å prøve den ut. Jeg jobber mye og har ikke mye sjanse for en sosiale liv, men trodde jeg trengte å komme tilbake i spillet, hvis du vet hva jeg mener.


Meg: Hvor du møte din første online dato?


Online Dater 3; Gjennom nettstedet registrerte jeg meg for fra annonsen...


Meg: Hvor lenge du chatte med denne personen online før du to besluttet å møte i person?


Online Dater 3; Nesten 6 måneder. Som jeg sa jeg jobber mye og han var en profesjonell, en advokat, så hans tid var begrenset for. Vi ville kontakt med hverandre hver dag etter jobb og snakke om hvordan vår dag gikk.


Meg: Hva var det om dem som fikk du ønsker å møte dem i person og du føler de var din sjelefrende?


Online Dater 3; Vel, var det meg som til slutt ba ham ut i stedet for den andre veien rundt. Jeg har nettopp besluttet det var på tide å møte ham. Jeg hadde snakket til ham hver dag så det var allerede å komme hjem å høre ham si: hvordan var din dag?


Meg: Var din første inntrykk av ham, ved å se ham i person en overraskelse, en positiv reaksjon eller en negativ reaksjon?


Online Dater 3; Han var akkurat hva jeg forventet. Han hadde sendt meg mange bilder så jeg ville vite hvordan han så ut og jeg hadde sendt ham flere også. Så det var ingen overraskelser der.


Meg: Så, fortell oss hva som skjedde etter å møte ham i person.


Online Dater 3; Vi er gift. Vi har vært gift nå for nesten et år, men alt er flott! Det er ikke som han var min fantasy fyr eller noe så banal. Han er en hyggelig mann. Vi fikk til å kjenne hverandre over tid på nettet. Og når vi møttes, samtaler plukket opp akkurat der vi slapp online. Det var bare naturlig etter dating i person for ca 6 uker, at han spurte meg og jeg akseptert.


I konklusjonen, var disse noen ganske positive intervjuer med folk som har møtt noen gjennom en online dating tjeneste og møtte noen de ønsket å dato i person. De alle hadde suksess i varierende grad. Men det høres ut som noe jeg kan prøve nå som jeg har hørt deres erfaringer.

No comments:

Post a Comment